Líbí se mi, když se prostřednictvím videoher můžeme seznámit s nějakou cizí kulturou. A současně mě baví, pokud se tak děje skrze žánry, které si častěji spojujeme s nějakou jinou estetikou nebo původem například. Takto mě před lety zaujal třeba indonéský survival horor DreadOut od studia Digital Happiness a jeho pokračování, který se inspiroval japonskou sérií Fatal Frame. A teď tu máme něco podobného, vlastně hodně podobného.
Agni: Village of Calamity je indonéská variace na Resident Evil či Silent Hill. Autoři ze studia Separuh Interactive lákají na filmový survival horor. Hlavní hrdinkou je Agni z tajné indonéské policejní jednotky. Hráči se s ní vydají do tajemné vesnice, kde mají odhalit temná tajemství a čelit všemožným hrůzám. Vývojáři slibují nebezpečí i hádanky a samozřejmě musíme pečlivě spravovat svůj inventář. Souboje mají být intenzivní, ale místo konfrontace bude možné se jim také vyhnout.
Během pátrání a shromažďování stop bude ale Agni čelit také vlastním vnitřním démonům, pocitům viny i nevyřešenému traumatu z minulosti. Autoři o sobě říkají, že jsou milovníci hororu a jejich titul má kombinovat moderní grafiku, filmovou prezentaci, ale také fixní kamery připomínající největší herní klasiky. Ve hře máme také skutečně vyšetřovat.
Zdroj: Separuh Interactive
Podle týmu nás čeká mrazivý psychologický horor zasazený do jávské vesnice. Hra má být prosycena indonéskou kulturou. Ve zdejší surrealistické noční můře nás má pronásledovat nějaká nezničitelná entita. Současně se ale tým odvolává také na inspiraci Davidem Lynchem a nespolehlivé vnímání reality. Hra nás prý donutí pochybovat, co je je vůbec skutečné a naše volby mají mít děsivé důsledky.
Titul nemá být dlouhý, ale intenzivní a má lákat k opakovanému hraní. Souboje zase mají být inspirované indonéskými slashery a velmi násilné. Velká část popisu zní poměrně klasicky, možná i jako klišé, je tu ale i pár slibně znějících motivů. Já vám ale ze všeho nejvíc musím doporučit, abyste se podívali na videa ze hry. Alespoň na trailer, anebo rovnou na skoro čtvrthodinový gameplay. I ten dokazuje, že autoři hojně citují jiné výše zmíněné hry. A užijete si tady i trochu toho „Lynche“.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.