Battlefield (2025), Electronic Arts, Nový Battlefield se vrací k jádru a vrcholu série

Nový Battlefield se vrací k jádru a vrcholu série

Podívejte se na první obrázek. Hra bude víc jako třetí a čtvrtý díl, chce získat nazpět fanoušky

Zdroj: EA
17. 9. 2024

Vývoj dalšího Battlefieldu není žádným tajemstvím, dosud jsme si však museli vystačit jen s neoficiálními informacemi, pokud tedy nepočítáme opakovaná ambiciózní vyjádření šéfa EA Andrewa Wilsona. Nyní se přímo od šéfa studia Respawn i samotné značky Vince Zampelly dozvídáme první detaily, s nimiž se svěřil v rozhovoru pro magazín IGN. Ten také exkluzivně uveřejnil první obrázek v podobě concept artu. Zampella mluvil o plánech k návratu k vrcholům série, což jsou podle něj díly Battlefield 3 a Battlefield 4. V této souvislosti navíc potvrdil, že se po první a druhé světové válce a blízké budoucnosti v posledním a ne zrovna ideálně přijatém Battlefieldu 2042 vracíme do moderní doby, respektive do současnosti. Zatím však nemůžeme mluvit o Battlefieldu 6, jelikož EA stále nový díl označuje jako nepojmenovaný titul. K zasazení se zatím nechce vyjadřovat, na obrázku nicméně vidíme jakési přímořské město v plamenech a v pozadí lze zahlédnout vrtulníky i loď. Možná ale i z tohoto conceptu dokáží někteří pozorní fanoušci něco vyvodit.

Zdroj: EA / IGN

I když si Battlefield 2042 své hráče nakonec přece jen našel, častým terčem kritiky byly mapy a multiplayer pro 128 hráčů. Zampella uvedl, že neoblíbení specialisté se v nové hře neobjeví, jelikož se vrací k původnímu systému tříd, což má platit i o počtu hráčů na mapě. Přesto však ocenil snahu týmu zkusit něco nového navzdory nelibosti hráčů, zároveň však poznamenal, že specialisté nefungovali a do hry se nehodili. „Třídy jsou tak trochu jádrem Battlefieldu a my se k nim vracíme,“ doplnil. Z hlediska map momentálně navrhují podobné těm v předchozích hrách s tím, že je Zampella raději pro hezké, zahuštěné a dobře hratelné prostory. V každém případě EA nechce opakovat situaci kolem vydání Battlefieldu 2042, i když to mělo být pro tým poučné, tudíž má být nová hra dobrá už při spuštění. Zampella se v pozdější části rozhovoru opět vrátil k jádru značky Battlefield, zde už však byl podobně vágní jako Wilson. Jejich cílem je každopádně rozšířit to, co Battlefield je, a získat zpátky fanoušky, kteří byli se sérií odjakživa. Ale také do hry dostat nové hráče a rozšiřovat svou nabídku. Zatím tedy nezbývá než čekat na více informací, případně na názornou ukázku v praxi.

Příští rok hodlá EA oznámit program pro zapojení komunity, zatím však není jisté, o co půjde, nelze tedy ani vyloučit vydání v roce 2025. Zampella byl dotázán i ohledně konzole PlayStation 5 Pro a stále oficiálně neexistujícímu nástupci Switche, k čemuž se z těchto důvodů nechtěl vyjádřit, ale uvedl, že se Sony, Microsoftem i Nintendem mají dobré vztahy a jsou skvělými partnery. Ačkoli tedy zatím není co oznámit, Zampella by se každopádně ani spolupráci s Nintendem nebránil. To všechno ale ukáže až čas.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru