Nové open world rybaření od pobočky Avalanche Studios

Autor Driveclubu Paul Rustchynsky oznámil, že pracuje na hře Call of the Wild: The Angler

Zdroj: Expansive Worlds
21. 6. 2022

Vývojáři ze studia Expansive Worlds patří pod Avalanche Studios a na kontě mají hry theHunter: Primal a theHunter: Call of the Wild. Nyní jeho autoři oznámili nový titul a opět jde o projekt z podobné kategorie. Novinka se jmenuje Call of the Wild: The Angler a láká na rybaření. Jakkoli se může jednat pro někoho o úsměvnou kategorii, chytání ryb patří po dlouhé roky mezi oblíbené netradiční hry a vývojáři z Expansive Worlds navíc slibují poměrně velkolepý přístup k tomuto žánru. Budeme moci hrát sami i on-line v kooperaci až pro 12 lidí.

K dispozici budeme mít několik různých prutů, které je navíc možné dále upracovat s pomocí navijáků, vlasců, plováků, háčků, nástrah a návnad, říká tým.

Budeme zkoumat velký otevřený svět a hledat nejlepší místečko pro rybaření. Autoři lákají na dechberoucí prostředí, které je možné zkoumat po svých, v autě, ale přirozeně také na lodi a po vodě. Z toho, jak o hře mluví, je ale patrné, že chtějí, abychom se cestou také kochali a relaxovali, ne nutně jen spěchali za tím nejmacatějším úlovkem. Když už ale dojde na souboj s přírodou, nemá být hra o nic pozadu, pokud jde o využití moderních technologií. Expansive Worlds slibují intuitivní systém nahazování, který má poskytnout poutavý a pohlcující rybářský zážitek. Každá ryba se má chovat jinak a jednotlivé druhy vyžadují odlišnou strategii a přístup.

Hra má rovněž realisticky simulovat teplotu a hloubku vody, nadmořskou výšku a další podmínky. Příslušný systém se na základě toho stará o to, aby se ryby nacházely tam, kde by byly i ve skutečnosti. Díky titulu si prý osvojíme různé techniky rybolovu. K dispozici budeme mít několik různých prutů, které je navíc možné dále upracovat s pomocí navijáků, vlasců, plováků, háčků, nástrah a návnad, říká tým. Právě správně poskládané vybavení má být cestou k tomu největšímu úlovku.

Vývojáři přitom slibují, že až v základní verzi hra dorazí na trh, její vývoj neskončí. Právě naopak, titul se má nadále rozrůstat o další novinky v podobě bezplatného i placeného obsahu. Game director Expansive Worlds Paul Rustchynsky (Driveclub) říká, že má Call of the Wild: The Angler reprezentovat novou vizi týmu, která přesahuje to, co obvykle hráči očekávají od rybářských her. Má to být zábava, ať už nás láká sportovní rybolov nebo klidné rozjímání u vody.

Šéf Expansive Worlds Samuel Peterson říká, že si u hry theHunter osvojili umění tvorby autentické přírody. Call of the Wild: The Angler autorům údajně umožnil posunout se ještě dál v jejich dlouhodobé snaze stát se jedničkou na poli outdoorových her. Hra používá proprietární engine Apex.

Na PC už letos, na konzole později

Call of the Wild: The Angler míří na konzole i PC. Verze pro Windows vyjde ještě letos, na další systémy hra dorazí později. Titul už má profil na Steamu i na Epic Games Storu. Studio Expansive Worlds vzniklo v roce 2009 pod křídly Avalanche Studios, aby se soustředilo na hry určené jiným než hardcore hráčům.

Pokud se vám podobné hry líbí, za pozornost stojí i nedávno oznámený titul Way of the Hunter od nového slovenského studia Nine Rocks Games a THQ Nordic.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru