Dragon Age: Dreadwolf, Electronic Arts, Nové Dragon Age se mělo zbavit multiplayeru

Nové Dragon Age se mělo zbavit multiplayeru

Podle Bloombergu mělo jít o live service. Neúspěch Anthemu prý přiměl vývojáře ke změně

Zdroj: Electronic Arts
26. 2. 2021
Název: Dragon Age: Dreadwolf Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:

Krátce poté, co vývojáři ze studia BioWare oznámili ukončení veškerých snah na revitalizaci neúspěšné akce Anthem, přichází ze studia další zprávy. Novinář Jason Schreier měl oslovit několik zaměstnanců s dotazy stran pokračování Dragon Age, které bylo podle BioWare spolu s dalším dílem Mass Effectu jedním z důvodů, proč se nad hrou Anthem zavřela voda. Schreier ve svém článku pro Bloomberg odhaluje, že se mělo vedení Electronic Arts rozhodnout k dramatické změně a právě po nezdaru Anthemu, resp. úspěchu příběhového Star Wars Jedi: Fallen Order vyjmout z nového Dragon Age robustní multiplayerovou složku.

„Nové Dragon Age, které dosud nemá oficiální název, ani datum vydání, bylo původně připravované s důrazem na multiplayerovou část. V uplynulých měsících se ale změnilo zpět na výlučně singleplayerovou záležitost,“ uvádí Bloomberg. Pokud ke změně skutečně došlo, pak jde o poměrně razantní obrat ve filosofii Electronic Arts, které před dvěma lety ústy CEO Andrewa Wilsona označilo live service hry za klíčovou součást vlastní budoucnosti. Právě nečekaný úspěch a více než 10 milionů prodaných kusů Fallen Order ale mělo podle Bloombergu přimět k přehodnocení celého přístupu a zdá se, že hráči konečně dostanou „obyčejnou“ hru, která nebude zatížena mikrotransakcemi a sezónním obsahem.

Čtvrtý díl Dragon Age se tak podle Bloombergu paradoxně vrací k úplně původní vizi celkového konceptu z roku 2015, kdy se mělo na hře začít pracovat. O dva roky později ale došlo ke změně, která měla mít za následek odchod řady klíčových zaměstnanců, včetně creative directora Mikea Lidlawa. On a další zaměstnanci měli od vývoje odejít, protože se nebyli schopní ztotožnit s myšlenkou, že by se mělo jednat o Anthem s draky a je otázkou, jestli v budoucnu dojde k podobným personálním změnám. Momentálně za vágně představenou hru mluví výkonný producent Mark Darrah, který měl do svého týmu v těchto dnech začlenit i 30 lidí, kteří pracovali na Anthemu.

Nahlásit chybu v článku

7

Napsat komentář

Další články
Nahoru