The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom, Nintendo, Nová Zelda mohla být původně jako Mario Maker

Nová Zelda mohla být původně jako Mario Maker

Nápad na kopírování objektů vznikl z původního prototypu editoru dungeonů

Zdroj: Nintendo
24. 9. 2024
Název: The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom Vývojář: , Vydavatel: Platformy: Žánr: Datum vydání: 26. 9. 2024

Už tento týden vychází hra The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom. Možná jedna z posledních velkých exkluzivit před představením nové konzole od Nintenda. Vydání připadá na 26. září a těsně předtím jsme se dozvěděli pár zajímavých detailů, a to prostřednictvím rozhovoru, který se objevil na webu Nintenda. Bylo například potvrzeno, že hru společně s Nintendem vyvíjí jeho dlouholetý partner, studio Grezzo, jak se o tom už v minulosti spekulovalo. Tento tým má na kontě i remake The Legend of Zelda: Link’s Awakening z roku 2019.

Jde navíc o první hru v sérii The Legend of Zelda, jejíž vývoj vedla žena, konkrétně Tomomi Sano. Jak příznačné, když jde současně o první Zeldu v hlavní linii, kde je hlavní hrdinou titulní princezna a nikoli Link. A tím výčet zajímavostí nekončí. Dozvěděli jsme se rovněž, že titul začal jako editor dungeonů, v němž by zřejmě bylo možné vytvořit si vlastní úrovně a prostředí třeba na způsob Super Mario Makeru. Ostatně není to poprvé, kdy se spekulovalo o tom, že by Nintendo mohlo nabídnout právě takový kreativní titul ze světa Zeldy. Možná tohle odhalení tak bude části fanoušků spíš líto.

Producent série Eidžii Aonuma nakonec motivoval tým, aby se od původního nápadu odklonil, ale něco z něj přeci jen zůstalo. Když si hru zkusil, zjistil, že může být zábavné vytvářet vlastní dungeony a nechat je hrát ostatní, ale víc ho bavilo umísťování a kopírování předmětů, odkud už bylo jen krůček k současné hratelnosti, kterou nabídne Echoes of Wisdom. K této změně došlo asi rok poté, co se začalo pracovat na prvním prototypu.

Ve hře The Legend of Zelda: Echoes of Wisdom musí pricenzna Zelda zachránit Linka a království Hyrule. Estetika jasně vychází ze zmíněného The Legend of Zelda: Link’s Awakening z roku 2019. Hlavní hrdinka dokáže vytvářet takzvané ozvěny objektů a monster, respektive jejich imitace, jak říká Nintendo, díky své kouzelné holi. Zjevně půjde o jeden z hlavních mechanismů hry. Lepší představu o náplni už si uděláte z videa níže.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru