Judas, Nová hra autora BioShocku bude všechno, jen ne tradiční

Nová hra autora BioShocku bude všechno, jen ne tradiční

Ken Levine slibuje hodně divné věci. Jedině tak prý zjistíte, kde jsou hranice únosnosti, říká

Zdroj: Ghost Story Games
25. 6. 2020
Název: Judas Vývojář: Platformy: , , Žánr:

Designér Ken Levine, jehož jméno si hráči nejčastěji spojují se sérií BioShock, už dlouhé roky pracuje na svém novém projektu. Bez ohledu na kolotoč kolem studia Irrational Games, jeho přejmenování na 2K Boston a zpět, resp. finální ustavení Ghost Story Games v roce 2017 vzniká Levinova hra přibližně pět let, za tu dobu jsme se ale nedozvěděli prakticky nic konkrétního. Loni v říjnu jsme poukazovali na zmínku žánru immersive sim v pracovních inzerátech a připomínali dřívější designérovy výroky o příběhovém Legu, z něhož máme údajně v chystané first person sci-fi hře skládat dějovou linku. S dalšími střípky však Levine konečně přišel i v tomto roce, když na online konferenci Gamelab Live paradoxně vyvracel, že není žádným způsobem zapojen do vývoje nového BioShocku, jenž vzniká ve studiu Cloud Chamber.

„Myslím, že [Cloud Chamber] oznámili úplně nové pokračování [BioShocku], ale já pracuji na svém vlastním projektu,“ řekl Levine jasně. Důležité je nicméně dodat, že dotaz stran zapojení do vývoje dalšího dílu „jeho“ série není úplně mimo, vzhledem k tomu, že Ghost Story Games patří společnosti Take-Two Interactive, stejně jako Cloud Chamber. A s vědomím, že jsme o Levinově projektu opravdu dlouho neslyšeli, by ani nás nepřekvapilo, kdyby se plány nakonec změnily a k BioShocku se vrátil jeho otec. Tak to ale není a Levine nadále potvrzuje, že se jeho vlastní hra utěšeně rýsuje a fanoušci mohou očekávat v porovnání s jeho předchozí prací malinko odlišný přístup.

Ať už to ale znamená cokoliv, máme se pravděpodobně připravit na to, že Levinův projekt nebude asi úplně tradiční záležitostí.

„O nové hře zatím opravdu nemohu příliš mluvit, ale bude v ní pár hodně ujetých věcí. Dokud lidé nezačnou tvrdit, že už váš [nápad] zní docela šíleně, nedorazili jste k hranicím jisté únosnosti,“ říká designér. A právě ony zmiňované hranice považuje za metu, kam se chce s projektem dostat, aby vybudil něco nečekaného a trochu uhozeného. „Jedině tak totiž zjistíte, kde přesně pomyslná mez leží a jedině tehdy se na vás lidé podívají, jako kdybyste se zbláznil, abyste se následně trochu stáhli zpět a nabídli něco, čeho lze skutečně dosáhnout,“ popisuje své rozpoložení Levine. Ať už to ale znamená cokoliv, máme se pravděpodobně připravit na to, že jeho projekt – který by měl být mimochodem menší nežli BioShock – nebude asi úplně tradiční záležitostí, která by byla jednoduše stravitelná. Podstatné navíc bude, kdy se hrou přijde a jestli už nepromeškal to správné momentum

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru