Nebuchadnezzar nově nabízí větší mapy a sandbox

Velký update přidává také mechanismus daní a mezd. Obyvatelé měst konečně promluví

Zdroj: Nepos Games
9. 4. 2021
Název hry: Nebuchadnezzar Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 17. 2. 2021 Platformy: , Žánr:

Česká strategie Nebuchadnezzar obdržela včera svůj první velký update, který opravuje nahlášené chyby a především obohacuje hru o spoustu nového obsahu, který vývojáři z Nepos Games už před časem naznačovali. V první řadě se jedná o zapojení sandboxového módu, aktuálně v podobě připravených scénářů se všemi odemknutými budovami. Dále vývojáři přidali úplně nový mechanismus mezd a daní, zvětšili mapy některých misí v kampani a postarali se o ještě příjemnější zážitek z celkového hraní prostřednictvím změn v rozhraní, většího množství kontextových tipů či ještě vyšší obtížnosti.

„Vydání prvního velkého updatu dělá z dnešního dne historický milník pro Nebuchadnezzar. Chtěli bychom poděkovat každému z vás, kdo podporoval hru před vydáním i po něm,“ říkají vývojáři na úvod čtvrteční zprávy komunitě. „Jsme nadšení, že se s vámi můžeme podělit o informace, jaké nové prvky a mechanismy byly přidány už do tak bohatého světa Nebuchadnezzaru,“ dodávají před plejádou screenshotů popisujících ty největší změny. V úvodu jsme narazili na sandbox, který konečně umožňuje pustit se do stavby vysněných měst bez nutnosti postupně si odemykat jednotlivé budovy, případně využít několik úplně nových. Scénáře se pak postarají o to, abyste měli stále nějaký cíl, o žádných významných omezeních ale vývojáři nemluví. Naopak, pokud byste si chtěli hraní sami ztížit, k dispozici je nová „těžká“ úroveň obtížnosti, doplňující snadnou a normální.

Nad rámec větší oblasti pro stavbu měst můžete využít mechanismus pro placení výplat a daní, který přidává další strategickou vrstvu a přirozeným způsobem přidává na komplexnosti celé simulace.

Co se týče dostupných map, zvětšeny byly oblasti 6. až 9. mise, s čímž zároveň přichází mírné upozornění od vývojářů. Jak uvedli například na svém Discordu, změn bylo provedeno tolik, že uložená pozice z původní verze hry není s aktuální (v 1.1) kompatibilní, byť zůstal zachován základní postup v kampani. Nemusíte ale zoufat – pokud byste si chtěli dohrát původní verzi, stále tak budete moci učinit, protože zůstává v záložce pro betaverze na Steamu stále dostupná. Nad rámec větší oblasti pro stavbu měst pak můžete využít zmiňovaný mechanismus pro placení výplat a daní, který přidává další strategickou vrstvu a přirozeným způsobem přidává na komplexnosti celé simulace. Jako legrácku pak můžete využít možnost klikat na jednotlivé pracanty-chodiče, kteří obdrželi vlastní nadabované hlášky.

Seznam změn a novinek zahrnuje také několik položek týkající se rozhraní, jako je možnost zvětšovat si ho podle vlastního uvážení či rozlišení, došlo rovněž na přeskládání některých prvků, stejně jako vylepšení menu, a pokud byste náhodou hráli v čínštině, text by se už neměl smršťovat a stávat se tak nečitelným… Ne, bez legrace, je vidět, že Nepos Games rozhodně nejsou s prací na Nebuchadnezzarovi hotovi, což ostatně sami v závěru zprávy potvrzují a zvou k návštěvě zmiňovaného Discordu, kde aktivně komunikují s fanoušky a předčasně jim dávají informace o dalších změnách. V závěru vás samozřejmě musíme odkázat na naší recenzi, kde jsme hře udělili hodnocení 8/10, a pokud byste se chtěli dozvědět ještě víc, určitě se podívejte na některý z našich vidcastů či streamů přímo s vývojáři.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru