Project LLL, NCSoft, NCSoft odhaluje svou novou MMO střílečku

NCSoft odhaluje svou novou MMO střílečku

Project LLL není tradiční looter shooter. Spojuje zničený Soul, 23. století a Byzantskou říši

Zdroj: NCSoft
14. 11. 2022
Název: Project LLL Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:
Project LLL

Minulý týden se objevily zprávy, že jihokorejská společnost NCSoft spolupracuje se Sony na vývoji nového MMO ze světa série Horizon. Lákavá představa by se mohla podle spekulací začít zhmotňovat v nadcházejících měsících, nesmíme ovšem zapomínat na to, co uvedli zástupci NCSoftu už na začátku roku. Slibných projektů má totiž studio ve vývoji víc a jeden z nich se rozhodli na konci uplynulého víkendu představit světu prostřednictvím rozhovoru i videí. Jde o titul pracovně pojmenovaný jako Project LLL, který má být unikátním mixem několika žánrů, zasazený podle očekávání do prostoru velké masivně multiplayerové online hry, která by měla podle dosavadních plánů dorazit v průběhu roku 2024 na PC a konzolích. Jak už napovídá první gameplay ukázka, která byla součástí víkendové prezentace, Project LLL je MMO střílečka, která však nechce využít mírně opotřebovanou šablonu looter shooterů či her s pravidly battle royale, ale přinést něco nového a zaujmout třeba i jinou skupinu hráčů, než jsou ortodoxní vyznavači Destiny, Warzone nebo třeba Fortnite či The Division.

Project LLL bude third-person akce, která by měla podle slov vedoucího projektu splňovat ty nejvyšší nároky na AAA tituly, ať už díky rozmanitosti herního světa, použité technologii Unreal Engine 5 nebo unikátním využitím výše zmíněných žánrů, které mají být spojeny v netradiční celek. „Chceme vytvořit nový trh, ve kterém se bude NCSoft pohybovat exkluzivně se svou novou značkou, spojující klíčová slova střílečka, MMO a otevřený svět,“ říká Bae Jae-hjun, který je za celý projekt odpovědný. „Kombinujeme odlišné herní styly a elementy z předchozích našich her a s nadšením sdílíme ukázku s našimi fanoušky,“ dodává Jae-hjun s odkazem na přiložené video. V devíti minutách si můžete prohlédnout poměrně výživnou akci, která navíc značně střídá tempo a přesouvá se od tiché eliminace hrstky nepřátel k velkému boji na rozlehlém bojišti v kulisách rozpadajícího se Soulu.

Vývojáři upozorňují, že bez ohledu na zařazení vznikajícího titulu do roviny MMO, nechtějí slevit z realismu, který stáčí zejména ke zbraním a následně samotnému souboji. Dali si prý velmi záležet na tom, aby zbraně zpracovali co nejvěrněji, včetně rozsáhlé animace pohyblivých částí, fungující fyziky a odpovídajících efektů. V souboji pak bude nutné uplatňovat funkční taktiky, jako je hledání vyvýšených míst pro výhodu v boji i lepší orientaci nebo volbu těch nejlepších možných míst pro vlastní krytí. To všechno pak hráči uplatní jak v boji proti sobě, tak spolu, rozhodnou-li se spolupracovat a jít za vytyčeným cílem společně. Zajímavé také je, že Project LLL nepočítá s vývojem vlastní postavy – předem budou připraveni hrdinové a hrdinky s vlastním jménem, příběhovým pozadím i charakteristikami, na které kladou lidé z NCSoftu velký důraz.

Zmiňují také, že příběh hry bude rozprostřený do delšího časového úseku, nicméně není v tuto chvíli patrné, jak velkou roli to sehraje v hratelnosti. Faktem ovšem je, že Bae Jae-hjun mluví o světě, kde se v jednu chvíli nachází pokročilé stroje 23. století a období Byzantské říše, což doplňuje samozřejmě očekávanými informacemi o nejrůznějších démonech, kteří budou patrně vyvažovat onen technologický rozdíl. Vše se bude navíc odehrávat v Soulu, který si vývojáři vybrali zejména kvůli tomu, že město dobře znají a bylo pro ně snadné získat referenční materiál. Uvažovali prý o jiných světových metropolích, ale právě tyto argumenty převážily, což by se ve výsledku mělo projevit na propracovanosti města. Zatím mluví lidé z NCSoftu o 30kilometrové mapě, pokud tím ovšem myslí kilometry čtvereční, nepůjde na poměry MMO stříleček o příliš velký prostor.

Pokud bychom se měli vrátit k videím, nesmíme zapomenout na první vývojářský deníček, ve kterém mluví Jae-hjun i jeho kolegové. Rozebírají například, že hráče nechtějí nutit do žádného herního stylu, takže milovníci her na hrdiny se budou moci soustředit na příběh a jeho postupného odhalování, zatímco příznivci akčních her mohou Project LLL chápat jako sci-fi střílečku. Jinak řečeno, ve hře bude PvP i PvE obsah, který by měl naplnit nejrůznější očekávání a opět pomoci rozlišit hru od jiných podobných titulů na trhu. Tomu by mohla jít na proti i snaha o co nejvěrnější ztvárnění pohybu postav jednotlivých hráčů i nepřátel, kde NCSoft v plné míře uplatňuje motion-capture, včetně důrazu na zásahy a pocit hmotnosti, se kterým projektil zasáhne organické či robotické tělo. Více bychom se měli o hře dozvědět začátkem příštího roku, do té doby můžeme zkoumat velkorysých devět minut videa, případně obrázky, pocházející ze stránek projektu.

# mmo # sci-fi # střílečka

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru