The Last of Us Part II, Sony Interactive Entertainment, Naughty Dog pracuje na samostatné multiplayerové akci

Naughty Dog pracuje na samostatné multiplayerové akci

Vývojáři oficiálně potvrdili množící se spekulace. Neustále shání nové zaměstnance

Zdroj: Naughty Dog
28. 8. 2021
Název: The Last of Us Part II Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr:
Datum vydání:
19. 6. 2020
19. 1. 2024 (PlayStation 5)

Už řadu měsíců přichází náznaky, že se ve studiu Naughty Dog vzniká multiplayerová hra. Vývojáři opakovaně zveřejňovali inzeráty na nové zaměstnance, kteří na hře více hráčů budou pracovat, případně že by měli mít s tímto odvětvím zkušenosti, pokud chtějí přiložit ruku k dílu. Oficiálně jsme ale z úst zástupců studia nikdy neslyšeli, o co se přesně jedná, byť všechno poukazuje na postupné splnění slibu, že se svého multiplayeru dočká The Last of Us Part II. Otazníky rovněž visely nad tím, jak bude tato složka zpracována a nyní se zdá, že spekulace o samostatném titulu – nikoliv expanzi základní verze – byly pravdivé. Potvrdil je jeden z blízkých spolupracovníků Neila Druckmanna, designér Vinit Agarwal, a vyzývá kohokoliv, kdo by měl o práci v Naughty Dog zájem, aby se podíval na nabídku volných míst.

„Aktivně hledáme nové zaměstnance – zažádejte o volné místo, pokud chcete pomoci hráčům doručit filmově laděný zážitek v naší samostatné multiplayerové akční hře,“ napsal Agarwal na Twitteru, když sdílel příspěvek studia ohledně náboru nových lidí. Stejně jako před měsícem, Naughty Dog chce i nyní obsadit hned několik pozic na poli designu, programování, skriptu i testování. Již poněkolikáté se v nabídce rovněž objevuje pozice monetizačního či ekonomického designéra, což jasně poukazuje na to, že budoucí titul bude sekundárně monetizován, byť v tuto chvíli přirozeně neznáme žádné detaily. Téměř všechny ostatní pozice se pak týkají zmiňovaného multiplayeru, čímž se vracíme k tomu, co řekl Agarwal. Víme také, že ve hře budou zbraně, pravděpodobně i strom schopností, resp. úkoly, které budou hráči v multiplayeru plnit.

V červenci byl nicméně nábor ještě razantnější – Naughty Dog chtělo obsadit přes čtyřicet nových pozic, z nichž některé měly být v rámci jednotlivých oddělení vedoucí. To by však vedle snahy zvětšit tým a intenzivně na hře pracovat ale mohlo rovněž znamenat, že vývoj multiplayeru nemusí být v příliš pokročilé fázi, a že bychom na něj mohli čekat mnohem déle, než se původně zdálo. Není samozřejmě bez povšimnutí, že o něm v náznacích mluvil Neil Druckmann ještě před vydáním The Last of Us Part II a hráči mají za to, že výsledným produktem bude evoluce Factions – multiplayeru prvního dílu. Na toto potvrzení je ale třeba počkat, stejně jako na jakoukoliv ukázku či detaily o tom, jak bude hra více hráčů propojena se známým příběhem. Fakt, že Agarwal lákal na filmově laděný zážitek, by však mohlo znamenat alespoň nějaký příběh a případně i rozšíření dosavadních dějových linií.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru
keetcnjp