Cyberpunk 2077, CD Projekt, Na Cyberpunku 2077 dělalo v době karantény přes 700 lidí

Na Cyberpunku 2077 dělalo v době karantény přes 700 lidí

Čeká nás třikrát více možných řešení misí než v Zaklínači a denní režimy pro 1000 NPC

Zdroj: CD Projekt RED
8. 6. 2020
Název: Cyberpunk 2077 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: , Datum vydání: 10. 12. 2020

Jsou tomu dva měsíce od poslední zprávy o Cyberpunku 2077. Dáme-li stranou zmínky ohledně odkladu komunitního streamu Night City Wire, který byl přeložen až na 25. června, ustoupila hra od CD Projektu RED do ústraní a z pochopitelných důvodů dává prostor jiným velkým hrám, s nimiž se nechce přetahovat o pozornost. Přesto to ale některým hráčům nedalo a ještě před výše avizovaným oznámením nových detailů o očekávaném RPG přináší další střípky informací, které zůstaly v uplynulých měsících pod radarem. Konkrétně se o přísun novinek postaral fanoušek s přezdívkou Moraez, jenž podle svých slov prošel zpětně všechny podcastu německého časopisu GameStar, v nichž byly zmínky o Cyberpunku 2077, a vypsal věci a zajímavé údaje, o nichž se dosud detailně nemluvilo. Týkají se nejen způsobů plnění jednotlivých misí, ale také chování NPC, zpracování herní mapy i soubojového systému.

První věc, kterou Moraez zmiňuje, je obecný posun úrovně kvality zpracování level designu, která má zaznamenat tak dramatický skok kupředu, jaký nastal mezi druhým a třetím Zaklínačem. Už dříve jsme mohli z úst jednotlivých vývojářů slyšet, že chtějí dát hráčům maximální míru volnosti a nechat je přistupovat k událostem v Night City po svém, v jednom z podcastů GameStaru nicméně uvedli, že bude existovat přibližně třikrát více možných řešení jednotlivých questů. Při jejich tvorbě si prý designéři neustále pokládali otázku, co nejhloupějšího by mohl hráč v dané chvíli udělat, a jak by tím pádem mohla mise pokračovat. Po pečlivém testování jsou prý připraveni i na alternativy, kdy se hráč rozhodne neopětovat palbu, z daného místa utéct a jít si koupit hamburger.

Ve výsledku tak má být pro každou z misí omezující jen to, zda postava hráče během plnění úkolu zemře, či nikoliv, všechno ostatní už má hra zvládnout zpracovat a přinést uspokojující závěr.

Jak sami asi uznáte, vymýšlení možných zakončení, resp. příprava skriptů pro celou řadu eventualit, vyžaduje spoustu testování, kterého se v CD Projektu RED nebojí a postupovali v případě Cyberpunku 2077 jako předtím u Zaklínače 3. Dokončený quest neuložili k ostatním do pomyslného šuplíku, ale jak Moarez interpretuje, hráli ho pořád dokola a zkoušeli všechno možné, aby ho „rozbili“. Když přišli na něco zajímavého, k již dokončené práci se vrátili a ctili pravidlo – když to zní dobře, myšlenkou se budeme zabývat a případně ji implementujeme. Ve výsledku tak má být pro každou z misí omezující jen to, zda postava hráče během plnění úkolu zemře, či nikoliv, všechno ostatní už má hra zvládnout zpracovat a přinést uspokojující závěr. Tedy včetně adekvátních reakcí obyvatel Night City, jak o nich mluvili vývojáři dříve. Vedle různé reakce policistů i lidí v jednotlivých čtvrtích města proto měli vývojáři manuálně vytvořit denní cykly pro více než 1000 NPC a hráči se mají – opět v porovnání se Zaklínačem 3 – těšit na mnohem plastičtější vyobrazení společnosti.

Cyberpunk 2077, CD Projekt, Na Cyberpunku 2077 dělalo v době karantény přes 700 lidí

Ultrafialové poděkování

Jedna z aktuálních novinek, která se pojí se speciální „cyberpunkovou“ verzí Xboxu One X, přináší zajímavou formu poděkování studia CD Projekt RED všem fanouškům. Na boční straně konzole pod průduchy ventilace je nenápadná značka se slovy mezinárodní fonetické abecedy Uniform Victor Mike Echo. Zkratku pro „UV ME“ fanoušci rychle pochopili a když na místo posvítili ultrafialovou svítilnou, odhalili tajné poděkování v patnácti jazycích, včetně českého: „Děkujeme.“

Další zajímavé informace se točí například kolem mapy Night City, která by podle GameStaru neměla být posetá stovkami malých ikonek. Důvodem má být snaha zpřehlednit, co má hráč v danou chvíli dělat, a opět ho vybídnout, aby svět poznával přirozeněji a víc po vlastní ose. Týkat by se to mělo i misí, v nichž bude hráč využívat augmentace pro detailnější průzkum okolí – na rozdíl od podobných questů, které byly dostupné v Zaklínači 3 a Geralt v nich uplatňoval své speciální smysly, má být použití v Cyberpunku 2077 nápaditější. Poslední z podcastů vytěžené střípky se pak týkají soubojového systému, který měl být v porovnání s již dostupnými ukázkami postupně vylepšen, resp. zmínce o fantastických monstrech, která prý budeme ovládat ve speciální dimenzi Cyberspace. I v době karantény na hře pracovalo minimálně 700 lidí – takový je totiž i počet pracovních stanic, které CD Projekt svým zaměstnancům pořídil pro práci z domu – a upřímně se už těšíme na konec června, jaké další informace přinese v úvodu zmiňované vysílání Night City Wire. Hra jako taková se zhmotní 17. září.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru