Halo Infinite, Microsoft Studios, Microsoft zvažoval, že Halo Infinite rozdělí na několik částí

Microsoft zvažoval, že Halo Infinite rozdělí na několik částí

Nakonec se hru rozhodl raději odložit. Start konzole to neovlivní. Je prý tichá jako Xbox One X

Zdroj: Microsoft
13. 8. 2020
Název: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: Datum vydání: 8. 12. 2021

Šéf Xboxu Phil Spencer se poprvé vyjádřil k ožehavému problému okolo odkladu hry Halo Infinite na příští rok, kvůli čemuž Master Chief nestihne launch nové konzole Xbox Series X. V pořadu Garyho Whitty Animal Talking na Twitchi prohlásil, že si Microsoft uvědomuje, jak tohle rozhodnutí na fanoušky dopadlo. Zklamalo je to podle něj stejně, jako to zklamalo samotnou herní divizi Xboxu. Se společným debutem se samozřejmě počítalo a Halo mělo být tím first party titulem, který povede lineup prvních her pro novou konzoli.

Microsoft dokonce zvažoval, že by hru rozdělil a vydával ji po částech v různých termínech.

Nakonec ale Spencer podle svých slov musel udělat tohle rozhodnutí a považuje ho za správné s ohledem na značku, její kvality i tým, který na ní pracuje. Microsoft dokonce zvažoval, že by hru rozdělil a vydával ji po částech v různých termínech. Spencer o tom jednal s viceprezidentkou 343 Industries Bonnie Ross a šéfem Xbox Game Studios Mattem Bootym. “Nezdálo se nám to ale jako způsob vydání, který pro Halo chceme,” vysvětlil důvody, proč z nápadu sešlo.

Spencer se omluvil fanouškům, protože prý nikdy nechce vybudovat očekávání, kterým nejsou schopni dostát. Byla to údajně poslední možnost. “Ale současně věřím, že děláme správné rozhodnutí z dlouhodobého hlediska pro Xbox, Halo i naše zákazníky,” doplnil. Zatím bohužel nevíme, kdy přesně Infinite vyjde, stane se tak ale někdy v příštím roce. Spencer bohužel neprozradil, zda v rozhodnutí hrála nějakou roli reakce hráčů na nedávné gameplay video. Odklad hry samozřejmě neovlivní termín vydání samotné konzole, která se začne prodávat v listopadu.

Nový Series X není hlučnější než Xbox One X. Pomoci má k tomu mimo jiné větší větráček, který se nemusí točit tak rychle.

Spencer také tvrdí, že plány na start Series X odklad Halo nijak zvlášť nepoznamená. Klíčovou roli byl podle něj mohl na začátku v jeho úspěchu sehrát naopak Game Pass. Láká nás přitom na další novinky a velká oznámení stran této služby. Nový Xbox a Game Pass mají podle Microsoftu nabídnout tu nejlepší hodnotu v nové generaci. Game Pass je pro Microsoft stále důležitější, prohlásil Spencer s tím, že podle něj se lidé čím dál častěji budou rozhodovat o svém systému právě na základě této služby. Investice do Game Passu budou pokračovat a výsledkem mají být další skvělé tituly, které předplatné nabídne.

Spencer dále v pořadu řekl, že chtěli vytvořit skutečně tichou konzoli. To se prý povedlo a nový Series X není hlučnější než Xbox One X. Pomoci má k tomu mimo jiné větší větráček, který se nemusí točit tak rychle. Připustil také že design zařízení podřídili právě jeho fungování. V krátkosti se rovněž dotkl konkurenčního PlayStationu 5. Sony podle něj zvolila odlišný přístup, ale určitě prý měla na paměti podobný cíl.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru