Black Myth: Wukong, Game Science, Microsoft prý nemůže za odklad Wukongu pro Xbox

Microsoft prý nemůže za odklad Wukongu pro Xbox

Společnost tvrdí, že důvodem není hardware konzole. Situaci ale nechce komentovat

Zdroj: Game Science
4. 9. 2024
Název: Black Myth: Wukong Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:
Datum vydání:
20. 8. 2024
2024 (Xbox Series S | X)

Pokud jste si chtěli zahrát Black Myth: Wukong na Xboxu, vývojáři pro vás ještě před vydáním neměli dobré zprávy. Už v červnu uvedli, že vydání na této konzoli odkládají kvůli technickým problémům, ale nebyli v té době nikterak konkrétní a mělo se za to, že v cestě za optimalizací stojí slabší výkon Xboxu Series S. Po vydání se nicméně začaly objevovat zprávy od velmi důvěryhodných zdrojů, že důvodem může být exkluzivní partnerství se Sony, resp. PlayStationem, které však vývojáři ze studia Game Science nikdy oficiálně neoznámili. Když jsme o situaci psali na konci srpna, citovali jsme magazíny Forbes či IGN, které dosavadní informace o technických problémech s pamětí či nemožnosti projít certifikací na Xboxu postavily na hlavu. A že může být Black Myth: Wukong nakonec skutečně po nějakou dobu exkluzivní pro konzoli od Sony teď naznačuje samotný Microsoft.

S aktualizací svého předchozího článku se přihlásil novinář Paul Tassi z magazínu Forbes, kterému se podařilo získat vyjádření Microsoftu. „Jak už jsme uvedli dříve, byli bychom nadšení z vydání Black Myth: Wukong na Xboxu Series a pracujeme s vývojáři z Game Science, aby se hra na naší platformu dostala,“ uvádí mluvčí společnosti na úvod svého prohlášení. „Nebudeme komentovat dohody našich partnerů s jinými výrobci konzolí, můžeme nicméně potvrdit, že odklad nezpůsobily limity platformy Xbox, jak může někdo tvrdit,“ dodal pak mluvčí tu důležitější část. Sám Tassi pak říká, že vyjádření Microsoftu přímo podporuje jeho původní článek a čte jej jako potvrzení, že se vývojáři z Game Science s Sony skutečně dohodli.

Na celé situaci je nicméně zarážející, proč se kolem případné exkluzivity dělají takové tajnosti. Tassi naznačuje, že smlouva nemusí být postavena standardně – tedy, že Sony nemusela platit marketing či zaplatit za exkluzivitu přímo – i na to snad ale v budoucnu dostaneme odpověď. Sám Tassi potvrdil, že opakovaně oslovil vývojáře i Sony s žádostí o vyjádření, dokud jemu či dalším vlivným médiím tyto společnosti nevyhoví, můžeme bohužel jen spekulovat.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Další články
Nahoru