Microsoft opět varuje, že se plánované hry mohou opozdit

Microsoft opět varuje, že se plánované hry mohou opozdit

Upozornění Sony před odkladem TLOU 2 zněla stejně. Odnese to Halo nebo Flight Simulator?

Zdroj: Microsoft
3. 5. 2020

Když jsme vás na konci března upozorňovali, že se očekávané hry od Sony mohou opozdit, trvalo to jen týden, kdy bylo na neurčito odloženo The Last of Us Part II. Celý duben se pak spekulovalo, jak dlouho bude ono neurčito trvat a jak se situace dotkne Ghost of Tsushima, abychom se před víkendem konečně dozvěděli, že hry vyjdou v červnu, resp. červenci. Něco podobného se však může stát i s hrami pro Xbox, o kterých mluvil Phil Spencer v rozhovoru pro stanici CNBC. Microsoft je oproti Sony ve značné výhodě, protože většina her – přislíbených pro letošní rok – ještě nedostala své pevné datum vydání, vyloučen však není odsun až na rok 2021, což se nakonec může týkat i titulů chystaných k uvedení Xboxu Series X.

Phil Spencer na začátku pořadu Squawk Alley potvrdil, že plány týkající se uvedení nové konzole zůstávají beze změny. Je to již několikátý Spencerův výrok na toto téma a současně i potvrzení, že výrobní procesy Microsoftu zejména v asijských zemí fungují. Už dříve přitom Spencer mluvil o tom, že k uvedení Xboxu Series X přistupují zodpovědněji, nežli tomu bylo v případě Xboxu One, a budou chtít konzoli dostat do obchodů ve všech regionech současně. Nezdá se proto pravděpodobné, že by půl roku před plánovaným uvedením konzole dával Spencer skrze své výroky všanc své postavení a reputaci Microsoftu, problémem však mohou být hry.

Všechny tituly pro Xbox zastiňuje v očekávání pokračování série Halo, která je považována za jeden ze symbolů Xboxu, ovšem podle aktuálních vyjádření se nemusíme dočkat ani v tomto případě.

„Musí se sejít stovky lidí, které tvoří grafiku a podléhají vlastní kreativitě,“ říká Spencer. Vysvětluje, že z dnešního pohledu je produkce her velmi složitým procesem, a jak už zmínil dříve, nejdůležitější je pro něj bezpečí a zdraví jeho lidí z Xbox Game Studios. V kombinaci s očekávanou kvalitou jednotlivých titulů pak podle Spencera nechce Microsoft zbytečně tlačit na pilu a nebude se snažit vydávat hry, které ještě na vydání nejsou připraveny. Pokud bychom se měli začít bavit o konkrétních titulech pro současnou generaci, které mají podle dosavadních odhadů vyjít někdy v průběhu tohoto roku, pak to je vedle Microsoft Flight Simulatoru, o jehož zpoždění se také spekulovalo, například pokračování Psychonauts. Hra od Double Fine Production má být navíc titulem, který bude dostupný u uvedení Xboxu Series X, bez ohledu na to, že Microsoft už dříve popřel, že by chystal hry výhradně pro novou konzoli.

Z dalších očekávaných titulů stojí za zmínku Grounded od Obsidianu, s nímž se na konci července počítá do early accessu, reboot Battletoads, střílečka Crossfire X s příběhem od Remedy nebo adventura Tell Me Why. Všechny ale v očekávání zastiňuje pokračování Halo, které je považováno za jeden ze symbolů Xboxu, ovšem podle aktuálních vyjádření se nemusíme dočkat ani v tomto případě. Nemluvě o hrách, které ještě nebyly plnohodnotně představeny nebo vůbec oznámeny, ale je pravděpodobné, že na nich studia Microsoftu usilovně pracují, jako nová Forza nebo pokračování Hellblade, ze kterého jsme zatím viděli pouze filmově střižený teaser. Mnoho otazníků by ale mohla odkrýt plánovaná prezentace Inside Xbox, která proběhne příští čtvrtek od 17 hodin a Microsoft v rámci ní bude údajně mluvit jen o samých nových hrách. Minulý týden to sliboval generální manažer marketingu Aaron Greenberg, který naznačil, že středem pozornosti budou ukázky z vlastního hraní titulů pro Xbox Series X, včetně Assassin’s Creed Valhalla a několika překvapení.

Nahlásit chybu v článku

5

Napsat komentář

Další články
Nahoru