Regiments, MicroProse, Microprose chystají strategii z období studené války

Microprose chystají strategii z období studené války

Za Regiments stojí malé nezávislé studio. Hra v roce 2020 neohromí ani náplní, ani grafikou

Zdroj: MicroProse
2. 9. 2020
Název: Regiments Vývojář: Vydavatel: Platformy: Žánr:

Když jsme vás takřka na den přesně před rokem informovali o návratu legendárního studia MicroProse, ani ve snu jsme si nepředstavovali, jakým směrem se budou aktivity společnosti ubírat. Od velmi lákavých artworků s oldschoolovým logem společnosti, zachycujících vrtulníky z WarBirds a bombardér B-17, se MicroProse propracovali ke spolupráci s řadou nezávislých studií na velmi pochybných projektech. Postupně jste se tak mohli dozvědět o leteckých hrách Sea Power: Naval Combat in the Missile Age a The Mighty Eight, střílečkách Second Front či Operation: Harsh Doorstop, námořním simulátoru Task Force Admiral nebo již vydané akci Warfare 1944. Ani v jednom případě přitom ale nešlo o nic, z čeho bychom si sedli na zadek, a začalo se zdát, že k odkazu slavné značky se resuscitovaná podobna MicroProse hlásí jen vzdáleně.

Pokud jste stejného názoru, pak vás zřejmě nepotěší, že MicroProse oznamuje další hru. Lépe řečeno, že si vybrali další nezávislý projekt, který se rozhodli zaštítit a nafouknout jím nově vznikající portfolio. Tou hrou je strategie Regiments, která se odehrává v době studené války a která s vědomím toho, co všechno má MicroProse za sebou, působí jako nepříjemný vtípek. Neznámí a patrně ještě do června letošního roku neexistující studio Bird’s Eye Games sice slibuje alternativní verzi roku 1989, kdy se proti sobě postavily síly NATO a Varšavské smlouvy, nedoplňuje ale koncept ničím zajímavým.

Pro porovnání stačí vzít jakoukoliv starší hru od švédských Eugen Systems, týmu o přibližně 40 lidech, kteří Regiments na první pohled hravě strčí do kapsy i s letitou sérií Wargame z let 2012-2014.

Pokud se podíváte na první trailer, s jehož natáčením si autoři zřejmě příliš práce nedali, uvidíte nepříliš detailní bojiště s poměrně kýčovitou oblohou a mdlými efekty počasí, stejně jako nejrůznějších výbuchů a trajektorií vystřelených projektilů. Pro porovnání stačí vzít jakoukoliv starší hru od švédských Eugen Systems, týmu o přibližně 40 lidech, kteří Regiments na první pohled hravě strčí do kapsy i s letitou sérií Wargame z let 2012-2014. Abychom ale autorům novinky nekřivdili, je jich o poznání méně a slibují alespoň detailní a propracovanou hratelnost, které může grafika s pochopením ustupovat. Konkrétně bychom se měli dočkat dynamické kampaně, tří oddělených skirmish módů a hlavně agresivní umělé inteligence, která „potrápí i zkušené harcovníky žánru“.

Odpovědí ze strany hráče má být možnost využívat pokročilé mechanismy a údajně velmi věrně zpracovanou dobovou techniku. Mluví se o ikonických tancích Leopard 2 nebo například o bojovém pásovém vozidlu M2 Bradley, vždy s ohledem na to, kterou ze znepřátelených stran zvolíte. Jak sami vývojáři uvádí, těšit se můžete na ikonickou čtveřici – Sovětský svaz, Spojené státy a Východní i Západní Německo. To všechno pak mají doprovázet bohaté vizuální efekty, které doslova přenesou třetí světovou válku na vaše monitory, ale víte, co jsme si říkali o traileru…

Buď jak buď, Regiments zařazujeme na seznam nových her od MicroProse a očekáváme vydání na jaře příštího roku.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru