Slavný japonský vývojář Hideo Kodžima v rozhovoru pro magazín Famitsu (via VGC) prozradil, že ho kvůli adaptaci hry Death Stranding oslovilo víc filmových společností než A24, kterou si nakonec vybral. Ostatní ale odmítl, protože podle něj většinou chtěly udělat velkorozpočtový trhák se spoustou explozí. S A24 chce ale podle svých slov ve skutečnosti udělat jiný druh filmu.
Kodžima také uvedl, že neměl ambici film sám točit, ačkoli jeho hry jsou, jak dobře víme, velmi filmové a vždy jsme tak nějak očekávali, že si jednou filmovou režii bude chtít zkusit. Pohotově rovněž zažertoval, že si vybral A24, protože se nahodil 24. srpna (August 24). Není tajemstvím, že ve skutečnosti Kodžimu nejspíš přitáhl alternativní přístup firmy k filmové produkci a její umělečtější portfolio, které ale podobně jako Kodžima díla stále funguje i komerčně.
Autor Death Stranding také při oznámení filmu prozradil, že nechtějí dělat jenom přímou adaptaci, ale zřejmě chtějí rozšířit tento svět jako takový, aby byl zajímavý i pro nehráče. Navíc nemusí zůstat jen u her a filmu.
Pro přidávání komentářů se musíte nejdříve přihlásit.
Oprav si to Bidžasi
To je asi Bidžas upsal ne?
Proc mu mrvis jmeno?
Jinak řečeno, česky zapíšeme jméno Чайковский jako Čajkovskij a v USA to zapíšou jako Chaikovsky. A to samé platí u jména 小島 秀夫 – český přepis Kodžima Hideo, anglický Kojima Hideo. Přepis uplatňujeme u vlastních jmen či jmen zeměpisných. Naopak například názvy společností či v tomto případě magazínů transkripci nepodléhají, proto Kojima Productions nebo třeba právě Famitsu.
A teď už jen osobní dovětek – než začneš někomu nadávat nebo ho opravovat, zapřemýšlej, jestli spíš nebudeš vypadat jako hlupák ty sám…