Cyberpunk 2077, CD Projekt, Johnny Silverhand ze Cyberpunku je hratelnou postavou

Johnny Silverhand ze Cyberpunku je hratelnou postavou

Poslední epizoda Night City Wire se soustředila na zapojení Keanu Reevese a soundtrack

Zdroj: CD Projekt RED
20. 11. 2020
Název: Cyberpunk 2077 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: , Datum vydání: 10. 12. 2020

Včera v podvečer odvysílali vývojáři z CD Projektu RED poslední epizodu pořadu Night City Wire. Stejně jako v minulých případech se mohli fanoušci dozvědět další detaily o samotné hře i jejím vývoji, tentokrát s důrazem na spolupráci s hercem Keanu Reevesem, tvorbu soundtracku a digitální odměny pro všechny, kdo si Cyberpunk 2077 pořídí. Závěr pak patřil novému gameplay traileru, který dvacet dní do vydání hry ještě jednou shrnuje všechny podstatné vlastnosti. Největším odhalením včerejšího večera nicméně bylo potvrzení, že si hráči vedle vlastní postavy V budou moci zahrát také za Reevesova Johnnyho Silverhanda, který bude s hlavním hrdinou úzce propojen skrze mnohokrát zmiňovaný čip nesmrtelnosti. Sekvence hrané za Silverhanda budou fungovat jako flashbacky a hráči skrze ně budou moci lépe poznat charakter (zřejmě) již zesnulé rockové hvězdy.

„V nejširším slova smyslu bych řekl, že Johnny Silverhand je společný protagonista hry spíš než parťák. Jasně, ve hře je to kamarád, ale má také vlastní plány, za kterými si jde,“ představuje postavu ředitel anglické adaptace hry Borys Pugacz. Zmiňuje také, že plány obou hlavních postav jsou v jistém souladu a vzájemně musí spolupracovat, aby je bylo schopné naplnit. „Myslím, že díky tomu hráči přilnou k oběma postavám. Plány obou z nich totiž začnou být stejně důležité,“ dodává Pugacz. Naznačuje rovněž, že zachování existence jednoho přímo ovlivní také zachování existence druhého, skrze což chtěli vývojáři podpořit pouto mezi hráčem a Johnnym. A to i v případech, kdy jeden, či druhý udělá něco, co není úplně hodné obdivu, nebo řeknou něco zavrženíhodného.

Keanu Reeves nepřináší Johnnymu Silverhandovi nic víc a nic míň než sám sebe. Mohl bych použít hned několik přídavných jmen, ale myslím, že by to pro něj byla urážka.

Právě z toho důvodu se vývojáři rozhodli, obsadit do role Silverhanda skutečnou osobnost, a jak Pugacz vzpomíná, pro Keanu Reevese zřejmě nebyla spolupráce úplně jednoduchá. Jen ve studiu pro natáčení motion-capture strávili desítky hodin, přepočteno na několik celovečerních filmů, při kterých musel navíc oblíbený herec točit mnoho scén opakovaně, ale vždy s jiným vyzněním podle voleb hráče a odvíjejícího se příběhu. „Keanu Reeves nepřináší Johnnymu Silverhandovi nic víc a nic míň než sám sebe. Mohl bych použít hned několik přídavných jmen, ale myslím, že by to pro něj byla urážka, protože by to spolupráci ani trochu nevystihovalo,“ říká nadšene Borys Pugacz.

Hercovy reakce ale nebyly nadšené o nic méně. Jak sám Keanu Reeves přiznal, ve své kariéře se už podílel na několika dabinzích, pracoval na kreslených filmech, dokumentech a také natáčení v obleku pro motion-capture pro něj nebylo nic nového. I tak ale označil spolupráci s CD Projektem RED za něco, co do té doby nedělal, ať už se to týká náročnosti, rozsahu, ale také zábavy, kterou si u vývoje hry skrze svou část užil. „Mohl jsem hrát postavu velkou spoustou různých způsobů, kvůli různým cestám, vláknům či volbám. Jeden okamžik nebo rozhodnutí můžete zahrát se třemi různými názorovými postoji, takže mě to hodně bavilo,“ říká Reeves. Johnny Silverhand je podle něj buďto naprostý blbec, nebo je šťastný, anebo se bude hráče snažit o něčem přesvědčovat. Právě na těchto místech pak poprvé na povrch vypluly záběry, v nichž hráči sledují svět kolem sebe Silverhandovýma očima a později došlo na upřesnění, že jde skutečně o hratelné flashbacky.

Co se týče doprovodné hudby, vývojáři mluvili o 150 skladbách a řadě kapel či hudebníků, jako Run The Jewels, Grimes, Nina Kraviz, Gazelle Twin nebo Rat Boy. Hudba bude znít převážně z rádia, které bude možné naladit v dopravních prostředcích, zcela nepochybně ale ji ale uslyšíte dunět v nejrůznějších klubech nebo během obědu v restauraci. Vývojáři se ohlíželi také po starších interpretech z 80. a 90. let minulého století, případně hledali takové, kteří dnes produkují podobnou hudbu, aby podpořili retro futuristickou atmosféru kyberpunku a města Night City. Příjemné také je, že streameři a tvůrci obsahu obecně budou mic v nastavení hry přepnout hudbu do režimu, ve kterém nezazní žádná licencovaná hudba, aby nedocházelo ke kolizím s právy a nepřicházely z platforem jako Twitch nebo YouTube žádné restrikce. Nelicencovaná hudba má přitom být adekvátním protějškem licencovaných skladeb a jsme upřímně zvědaví, jak si bude v porovnání mezi sebou stát. Pokud si ale chcete poslechnout některé skladby už teď, můžete tak učinit například skrze Spotify, kde bylo zveřejněné EP se šesti tracky.

Poslední část se týkala odměn v programu My Rewards Program. Hráči budou moci získat například bundu s logem Zaklínače 3, když si propojí svoji hru s účtem na GOGu. Tímhle způsobem bude Cyberpunk 2077 propojen i s dalšími tituly od CD Projektu RED a do budoucna se počítá s postupným rozrůrástním zmiňovaného programu o další a další výhody. O nich ale chtějí mluvit vývojáři až později, pravděpodobně ted až krátce před vydáním 10. prosince.

Cyberpunk 2077, CD Projekt, Johnny Silverhand ze Cyberpunku je hratelnou postavou

Novináři už mohli Cyberpunk 2077 hrát

Souběžně s včerejším odvysíláním poslední epizody Night City Wire zveřejnil magazín Gamespot dlouhý článek, ve kterém popisuje dojmy z 16 odehraných hodin v Cyberpunku 2077. Výživné preview je plné informací, které rozšiřují už vývojáři probírané detaily o herním světě, postavách i rozhodování. Z velké části se ale soustředí právě na postavu Johnnyho Silverhanda a jeho propojení s hlavní postavou V.

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Další články
Nahoru