Insider prozradil detaily ze Star Wars Jedi: Fallen Order

Unreal Engine 4, singleplayer a stylizace jako v Rogue One. Jeho příspěvky byly smazány

9. 4. 2019

Do oficiálního představení očekávané hry Star Wars Jedi: Fallen Order od tvůrců Titanfallu a Apex Legends zbývají pouhé dny. Studio Respawn ve spolupráci s Electronic Arts odhalí titul na Star Wars Celebration v sobotu v půl deváté večer našeho času a podle náznaků insidera s přezdívkou Nightlife se máme opravdu na co těšit. Zmiňovaný člověk řádil v diskuzi na webu ResetEra a pustil do světa sadu velmi zajímavých informací, jejichž zdroj přirozeně nemůžeme v tuto chvíli ověřit. Určitou legitimitu jim ale dává fakt, že byly všechny poměrně rychle a bez nějakého dalšího vysvětlení odstraněny, takže při úterku akceptujeme pravidla Hry na spekulace™ a můžeme si alespoň shrnout, o čem všem Nightlife mluvil.

Pokud jsou informace pravdivé, mohlo by vás hned na úvod potěšit, že Star Wars Jedi: Fallen Order údajně nevyužívá engine Frostbite. Nightlife tvrdí, že hra běží na Unreal Engine 4, což by znamenalo, že si v Respawn znovu vydobyli výjimku a stejně jako v případě Titanfallu či Apex Legends mohli ignorovat dlouhodobou politiku EA a sáhnout po jiných nástrojích. Jak se tenhle fakt promítnul do samotného vývoje hry, se dozvíme pravděpodobně až po vydání, naplňuje nás to ale určitým optimismem, vzhledem k tomu, co na konto Frostbitu řekli v kauze Anthem vývojáři z BioWare.

Nové logo a artbook

V průběhu úterního odpoledne dostala hra své oficiální logo, které už svítí na oficiálních stránkách hry, kde se v sobotu večer objeví souhrn všech nových informací. Společně s tím se pak na Twitteru vyskytl krátký teaser, na kterém je vidět světelný meč a runový nápis, který - hádáme - určitě někdo brzy rozluští. V této souvislost pak musíme ještě zmínit náznaky toho, že se hra dočká i oficiálního artbooku - předobjednat si ho můžete už nyní na Amazonu za 39,99 dolarů. Vyjít by měl do konce roku 2019, uvedené datum 31. 12. chápeme jen jako konec možného časového rámce, nikoliv jako potvrzení data vydání hry.

Další radostnou zprávou je, že hra má být skutečně zaměřená na singleplayer, což je sice v dnešní době čím dál tím méně obvyklé, ale o to víc by to mohlo potěšit fanoušky, kteří po příběhové hře z Hvězdných válek volají nesmírně dlouho. A když dáme spekulaci do souvislosti s již potvrzenou informací, že příběh napsal Chris Avellone, optimismus znovu utěšeně narůstá. Nightlife pak promluvil i na konto délky celé hry a vyvrátil spekulace, že by mělo jít o nějakou 5hodinovou nedůstojnou jednohubku, ačkoliv přiznává, že postavy nelze označit za ikonické a pravděpodobně na ně po dohrání zapomeneme stejně rychle, jako z hlavy vyšumělo obsazení filmů Rogue One nebo Solo. Z těchto filmů si však měli vývojáři půjčit vizuální styl, což je pro změnu dobrá zpráva.

Co se týče hlavního hrdiny, Nightlife nezmínil nikoho konkrétního, přesto však na základě nejrůznějších indicií naznačil, že by jím mohl být herec Cameron Monaghan, známý ze seriálů Gotham nebo Shameless. Tím automaticky vyvrací možnost postavu si vytvořit, což by prý kolidovalo s kánonem, a to není v zájmu EA ani Disney. Nic by se však nemělo měnit na tom, že hlavní hrdina bude jeden z padawanů, kteří přežili Rozkaz 66 na konci třetího dílu filmových Hvězdných válek, čímž se automaticky dostává do poměrně svízelné role. Jednak z něj ještě není hotový rytíř Jedi a jednak může na každém kroku čekat ze strany Impéria jen to nejhorší.

Nightlife zachází ještě dál a tvrdí, že Fallen Order sdílí spoustu podobných prvků se sérií Dark Souls.

Tím se přesouváme k tomu, jak by se měl Fallen Order hrát a na tomto místě možná čeká to největší překvapení. Ačkoliv tak nějak vnitřně očekávám, že by hra měla vypadat spíš jako Force Unleashed nežli Battlefront, Nightlife zachází ještě dál a tvrdí, že sdílí spoustu podobných prvků se sérií Dark Souls. Ve svých příspěvcích také naznačil, že hráči, kteří prošli Sekirem, určitě ocení cvik ve vykrývání úderů, což logicky naznačuje, že by nás mohly čekat mnohem aktivnější souboje se světelnými meči nežli právě ve zmiňovaném Battlefrontu. Design jednotlivých misí pak má být poměrně lineární, ačkoliv nepůjde o klasickou koridorovku a ze hry jsou podle Nightlifea i myšlenky na open-world – v tomto ohledu má Fallen Order nabídnout rozlehlé, leč uzavřené úrovně.

Na závěr od nás ale pro jistotu ještě jednou přijměte upozornění, že všechno, co Nightlife prozradil, nelze považovat za oficiální informace a ve výsledku může Star Wars Jedi: Fallen Order vypadat úplně jinak. Pokud se ale únik zakládá na pravdě alespoň z poloviny, možná se fanoušci po letech konečně dočkají toho, co už několikrát skončilo (ahoj, 1313!) v prachu cesty.

Nahlásit chybu v článku

4

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru