Hráči se dožadují usekávání končetin ve Fallen Order

Chceme zůstat věrní filmům. Krysy a droidy ale půlit můžete, odpovídají vývojáři

7. 11. 2019
Název hry: Star Wars Jedi: Fallen Order Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 15. 11. 2019 Platformy: , , Žánr:
Star Wars Jedi: Fallen Order

Vydání Star Wars Jedi: Fallen Order klepe na dveře – hráči s předplatným Origin Access Premiere se jako první dočkají už 15. listopadu. Je proto logické, že se po vychladnutí z recenzí Death Stranding či Call of Duty: Modern Warfare začíná zvedat vlná zájmu a hráči se v posledních dnech ptají na nejrůznější detaily. Jedním z nich jsou i dotazy směřující ke světelným mečům, resp. možnosti krájet lidské protivníky vejpůl, což vývojáři z Respawnu v dostupných videích zatím neprezentovali. Vše má ale svůj důvod a podle magazínu The Verge se v potyčkách stane ze světelného meče onen ultimativní sekáček jen výjimečně.

O zpracování elegantní, leč smrtící zbraně budoucnosti mluvil s redaktory The Verge šéf scenáristů Aaron Contreras a potvrdil, že hra kráčí ve šlépějích filmů. Lépe řečeno pravidel, která filmy nastolily a kde se to hladce uříznutými končetinami skutečně nehemží. „S Jedi: Fallen Order chceme zůstat autentičtí, i co se oddělování částí těl týče. Ve filmu se to děje jen v důležitých momentech, tedy nikoliv běžně, aby také efekt nezevšedněl,“ říká Contreras. Nevyvrací tím tedy, že by v Jedi: Fallen Order nemohl nikdo o ruku přijít, jen pokud se tak má stát, bude tomu velmi pravděpodobně předcházet určité budování napětí, případně na to dojde v příběhem připraveném souboji.

Zároveň také Contreras řekl, že se stále bavíme jen o živých humanoidních protivnících, čili síla světelného meče bude ve hře cítit v momentech, kdy se postavíte droidům či zvířatům. Tady by ke krájení končetin a částí těl mělo naopak docházet poměrně často, čímž si však Contreras trochu protiřečí. Nějak se nám nezamlouvá představa, že každý souboj s přerostlou krysou v kanále skončí jejím přeseknutím vedví, ani to, že by souboj se silnými droidy, klidně vybavenými zbraněmi, vzdorujícími světelným mečům, měl být hrou na montypythonovského černého rytíře. Pokud byste pak náhodou nebyli obeznámeni se světem Hvězdných válek, je ještě nutné připomenout, že ikoničtí stormtroopeři – i kdysi navzdory dětské nevědomosti autora tohoto článku – nejsou roboti, a proto se na ně uplatňují pravidla z předchozího odstavce. Jinými slovy, budete-li chtít zabít stormtroopera mečem, stane se tak jen za doprovodu zčernalých škrábanců na jeho výstroji…

A nebo se prostě vývojáři potřebovali vejít do ratingu, aby bylo možné hru prodávat, samozřejmě.

# sci-fi # star wars

Nahlásit chybu v článku

7

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru