Poslední lednový den s sebou přinesl také zprávu o konci bojovky MultiVersus od Player First Games a společnost Warner Bros., která vývojáře shodou okolností koupila v létě. Pátá sezóna startující 4. února bude poslední a brány MultiVersa se zavřou na jejím konci 30. května 2025, alespoň ty onlinové. Nadále bude možné v případě splnění potřebných náležitostí hrát MultiVersus alespoň offline. Někteří hráči mají ovšem pocit, že byli ze strany vývojářů a WB Games podvedeni a okradeni skrze nabízené placené balíčky, zatímco vývojáři se potýkají i s výhrůžkami.
S oznámením konce přestalo být možné ve hře, která je sama o sobě bezplatná, používat skutečné peníze, nadále je však možné využívat herní měny v podobě takzvaného Gleamia. Právě 2500 jednotek Gleamia bylo společně s 30 tokeny součástí nejdražšího balíčku Founder’s Pack za 100 dolarů. Tyto speciální tokeny byly určeny k okamžitému odemknutí postav ve hře, ale nyní pozbývají svůj význam, přičemž řada hráčů je ale nestihla využít. Hráči na sociálních sítích poukazují na to, že ani neměli příležitost, protože do hry nepřicházelo tolik postav a mnohé se již nedočkaly a nedočkají dokončení. Důležité je, že MultiVersus měl v betě v nabídce 17 postav a poté při startu 26 postav. Od té doby se do hry ovšem dostalo jen devět dalších postav, čili celkový počet je pouhých 35 postav. Aktivní hráči, kteří si zakoupili prémiový Founder’s Pack, tak v podstatě ani neměli možnost své tokeny využít. Když vývojáři informovali o konci hry, vysvětlovali, co bude se hrou po vypnutí serverů, nijak se však nezmínili o provedených nákupech a nevyužitých tokenech. A ani teď se nezdá, že by se jimi měli v úmyslu zabývat.
Hey all, I wanted to say a few words as I reflect on the recently announced news about MultiVersus. While I’m sad about the outcome, I will forever be grateful for the opportunity given to us by Warner Bros. Games and to each and every developer on the Player First Games and WB…
— Tony Huynh (@Tony_Huynh) February 2, 2025
Někteří ovšem nezůstali jen u sdílení svých dojmů a nepříjemné zkušenosti na sociálních sítích, ale rozhodli se přejít k osočování vývojářů a výhrůžkám, jak sdílel spoluzakladatel studia a game director hry Tony Huynh. Ten na úvod svého příspěvku zmínil, že ho mrzí, jak to dopadlo, a že je vděčný za příležitost, jakou jim společnost WB Games nabídla, a možnost pracovat s tolika značkami. Také poděkoval vývojářům i fanouškům, kteří o hru jevili zájem a sdíleli svou tvorbu. Vysvětlil, že tvorba postav byla složitým procesem a že nemohli vyhovět každému přání, nebo alespoň okamžitě, a dodal, že jako všechna studia byli i oni omezeni časem a zdroji. Poté ale přešel k jinému tématu, a to zprávám, které začaly vývojářům chodit nedlouho po oznámení. Podotkl, že je to bolestivé pro všechny, i pro vývojáře, a že mají všichni právo říkat, co si myslí. „Ale když jde o vyhrožování ublížením, je to přes čáru,“ doplnil k tomu Huynh. Poté znovu zopakoval, že je to smutné pro celý tým a že si nikdo takový konec nepřál, navíc nebyl z nedostatku péče nebo snahy. To už ovšem nic nemění na tom, že MultiVersus na konci května skončí a Warner Bros. má na kontě další neúspěšný titul.