Herní Avatar od Ubisoftu prý stále žije

Filmaři potvrzují, že je stále ve vývoji. Studio přitom hledá vedoucí designéry a producenty

Zdroj: 20th Century Fox
4. 12. 2019

Koncem listopadu se na oficiálním twitterovém účtu Avatara objevila zpráva, že natáčení druhého dílu bylo pro letošní rok ukončeno, což si mnozí chybně vyložili tak, že natáčení končí úplně a film už jde do postprodukce. Tak tomu bohužel zatím není a na pokračování druhého nejvýdělečnějšího filmu historie budeme muset i nadále čekat, a to až do konce roku 2021, na kdy je aktuálně stanovena premiéra. Pro hráče je ovšem tento konkrétní příspěvek na Twitteru důležitý z jiného důvodu – fanoušek filmů a her z Velké Británie Martin Chadwick se totiž filmařů v komentářích zeptal, jak to vypadá s oficiální videohrou, na které by měli už od roku 2017 pracovat vývojáři z Massive Entertainment a dočkal se přímé odpovědi. „Hra je stále ve vývoji,“ zaznělo od filmařů, kteří navíc doplnili svůj vzkaz o odkaz na stránky studia. Radostné zjištění ovšem trochu kazí skutečnost, že podle oficiální webové prezentace Massive Entertainment se pro herního Avatara stále hledají vedoucí pracovníci pro oddělení grafiky a designu, bez kterých může vývoj běžet jen stěží…

Sami se ostatně můžete podívat, že švédské studio, které patří od roku 2008 Ubisoftu, hledá pro projekt Avatar více než 20 zaměstnanců, mezi kterými nechybí ředitel level designérů, vedoucí konceptářů, výkonný producent, dále člověk, který se má starat o správu značky a v neposlední řadě chybí týmu také jeden z nejdůležitějších lidí – hlavní designér celé hry. Tyto informace pak stojí v přímém rozporu s tím, co tvrdí zástupci filmařů na Twitteru a téměř jistě lze vyloučit, že by inzeráty na pracovní pozice nebyly aktuální. Webová prezentace Massive Entertainment se v souvislosti s nejnovějším The Division 2 dočkala v průběhu roku mnoha updatů a poslední blogový příspěvek vyšel na začátku listopadu. Nerozebírá však pokračující práce na Avatarovi, ale interní soutěž o nejlepší halloweenský kostým, takže opravdu těžko říct, co v Masssive doopravdy dělají, nebo spíš nedělají.

Střídmě tak lze očekávat, že hra – pokud skutečně vzniká – vyjde kolem premiéry druhého filmu, tedy v průběhu hlavní sezóny roku 2021.

Na konto herního Avatara tak stále můžeme mluvit pouze o oficiálním oznámení, které bylo doplněno trailerem, poskládaným ze záběrů z prvního filmu a vyjádření několika vývojářů, o jak skvělou příležitost se jedná. Víme rovněž, že by hra měla uplatnit engine Snowdrop, použitý v již zmiňovaném The Division a podívat bychom se v ní měli na velkou část planety Pandora. Alespoň o to vývojářům před dvěma lety šlo, když chtěli hráčům nabídnout možnost, skutečně se „tam“ podívat, což se zalíbilo i režisérovi Jamesi Cameronovi, který prý dal projektu zelenou poté, co viděl úchvatný prototyp. Střídmě tak lze očekávat, že hra – pokud skutečně vzniká – vyjde kolem premiéry druhého filmu, tedy v průběhu hlavní sezóny roku 2021. Vývojáři by nás ale museli v dohledné době skutečně překvapit nějakým výraznějším posunem a ukázkou toho, co už mají k dispozici. A i kdyby to na přespříští Vánoce neklaplo, pořád je možné hru spojit s některým z dalších plánovaných filmových pokračování, času je stále dost.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru