Halo Infinite přišlo za rok a půl už o druhého šéfa vývoje

Chris Lee odchází bez uvedení důvodů. V Microsoftu ale zůstává a věří v úspěch projektu

Zdroj: Microsoft
29. 10. 2020
Název hry: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 8. 12. 2021 Platformy: , , Žánr:

Halo Infinite mělo přivést Xbox na práh nové generace. Pokračování legendární akce, která je neodmyslitelně spojená s Microsoftem a jeho konzolí, však bylo po první plnohodnotné ukázce odloženo a nyní už víme, že dorazí až v průběhu příštího roku. Nakolik je série pro Xbox Series X a S důležitá, dokazuje i design balení, v němž se bude výkonnější verze konzole od listopadu prodávat a není proto nikterak překvapivé, že odložený vývoj fanoušci i média pečlivě sledují. Indicií, že něco není v pořádku, přicházelo v uplynulých měsících mnoho – v srpnu o vleklých problémech mluvil například Brad Sams z Thurrottu – a nyní se k nim přidává i odchod ředitele vývoje Chrise Lee, který tak po necelých dvou letech „navazuje“ na svého předchůdce, kterým byl Tim Longo.

Informaci přináší Bloomberg, kterému odchod potvrdil sám Chris Lee: „Odcházím od Infinite a těším se na nové příležitosti.“ Ke strohé odpovědi bez udání důvodů pak doplnil, že neztrácí důvěru ve svůj dnes již bývalý tým a věří, že se hráčům podaří doručit skvělou hru. „Nyní je vhodný čas, abych odešel,“ uzavřel své vyjádření a nechal spoustu prostoru ke spekulacím nad skutečnými důvody. Jak už bylo řečeno v úvodu, vývoj Halo Infinite s největší pravděpodobností čelil mnoha úskalím, které nově potvrzuje také novinář Jason Schreier. Odkaz na jeho článek o Chrisovi Lee komentoval fanoušek Halo a autor několika komunitních show o této sérii Dust Storm, který se vymezil vůči označení vývoje Halo Infinite za turbulentní. „Mohu potvrdit, nikoliv na základě domněnek, ale konverzací s vývojáři, že Halo Infinite mělo po dlouhý čas problémy,“ odpověděl však novinář a nechal tak vzpomenout na předchozí informace o tom, jak složitě se Infinite rodilo.

Na druhou stranu ale už před dvěma měsíci svitla určitá naděje, že vývoj nakonec dojde k uspokojivému závěru, když Microsoft angažoval Josepha Statena, který se na sérii Halo dříve podílel coby scenárista. Nově proto dohlíží na kampaň Infinite a sekunduje mu také dlouholetý člen týmu 343 industries Pierre Hintz, který byl povýšen na výkonného producenta multiplayerové části. Přímé rozdělení vývoje tak zřejmě vedlo k tomu, že Chris Lee byl článkem „navíc“ a jeho odchod skutečně nemusí znamenat žádnou velkou pohromu. Ostatně, Lee očividně neodchází od série ve zlém, a jak dále potvrzuje Bloomberg, zůstává dále zaměstnancem Microsoftu.

Stále tedy platí, že ačkoliv Halo Infinite nebude k dispozici k datu uvedení nového Xboxu, na hře se usilovně pracuje a vyjít by měl příští rok. Vývojáři na konci srpna také vyvrátili spekulace, že stále čelí problémům, odmítli spekulovaný odklad na rok 2022 a potvrdili také, že hra zcela bez pochyb vyjde také ve verzi pro Xbox One, o čemž někteří insideři a fanoušci pochybovali.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím