Gran Turismo 7, Sony Interactive Entertainment, Podle Sony cílí Gran Turismo 7 na 4K a 60 fps

Gran Turismo 7 může vyjít v první půlce příštího roku

Termín závodní exkluzivity zřejmě nechtěně odhalila oficiální reklama na PlayStation 5

Zdroj: Sony
3. 11. 2020
Název: Gran Turismo 7 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr: Datum vydání: 4. 3. 2022

Závodní hra Gran Turismo 7 byla po mnoha spekulacích a náznacích oficiálně oznámena letos v červnu. Pracuje na ní už tradičně studio Polyphony Digital a míří pochopitelně na PlayStation 5. O tom, že se aktivně vyvíjí další díl, se ale mluvilo minimálně od loňského léta. I po představení hry však zůstalo záhadou datum vydání.

Informace se objevila prostřednictvím YouTube některým frankofonním Kanaďanům a zadavatelem reklamy byla přímo Sony.

Naděje, že by se GT7 zařadilo mezi launchové tituly, ze naneštěstí rychle rozplynuly a Sony ani nenaznačila, jak dlouho můžeme na exkluzivní závody čekat. Spekulovalo se jen, že by hra měla vyjít relativně brzy a že by se autoři chtěli trefit do první vlny her. Víte ale jak to chodí, přání je v podobných případech častokrát otcem myšlenky.

Nyní se konečně objevil nepotvrzený předběžný termín, ale rovnou z oficiálního zdroje. Reklama na PS5 láká fanoušky na start Gran Turisma 7 v první polovině příštího roku. Tato informace se objevila prostřednictvím YouTube některým frankofonním Kanaďanům a zadavatelem reklamy byla přímo Sony.

Na údaj upozornil mimo jiné magazín GTPlanet, který identifikoval vůz na obrázku jako slavný závodní speciál Porsche 917K na trati Trial Mountain. Nejde přitom o stejný záběr, jaký se objevil v prvním traileru nebo jiných dosavadních materiálech, což jen podpořilo jeho důvěryhodnost. Společnost Sony zatím nereagovala na žádost o potvrzení, či vyvrácení této informace. Velmi pravděpodobně si informaci šetří na nějakou speciální příležitost, pokud už bylo o termínu rozhodnuto.

Novinka má maximálně zužitkovat všechny nové technologie konzole PlayStation 5, slíbili už dříve zástupci Sony. Nabídne bleskurychlé loadingy, ray tracing, 3D audio a samozřejmě také podporu pro haptickou zpětnou vazbu a adaptivní triggery. Šéf studia Kazunori Jamauči už loni prohlásil, že framerate je pro něj důležitější než honba za stále větším rozlišením.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru