Ghost of Tsushima, Sony Interactive Entertainment, Ghost of Tsushima: Legends vyjde jako samostatná hra

Ghost of Tsushima: Legends vyjde jako samostatná hra

Multiplayerový mód úspěšné hry obdrží nový mód a vylepšený systém progrese

Zdroj: Sony
4. 8. 2021
Název: Ghost of Tsushima Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr:
Datum vydání:
17. 7. 2020
16. 5. 2024 (PC)

Vývojáři ze studia Sucker Punch před krátkou chvílí oznámili, že vedle Director’s Cut verze hry Ghost of Tsushima chystají ještě jeden samostatný titul. Jak už prozrazuje titulek zprávy, za zvýhodněnou cenu 19,99 eur si budou moci hráči koupit Ghost of Tsushima: Legends – multiplayerový mód, který je součástí původní hry a její majitelé jej obdrželi zcela zdarma, včetně příslibu bezplatných updatů do budoucna. O novince informuje game designér Darren Bridges, který podrobněji rozebírá, jak se Legends změní a na co nového se mohou hráči těšit.

Bridges ve svém blogu několikrát zopakoval, že všechny novinky a rozšíření zůstávají zdarma pro všechny, kdo si již dříve koupili Ghost of Tsushima a s vydáním zmiňované Director’s Cut verze se neplánují žádná budoucí omezení. Nad rámec toho se mohou hráči spolehnout na zachování kompatibility PS4 a PS5 verze hry ve smyslu vzájemného hraní i uchování odehraného postupu. Bez ohledu na to, kde budete Legends hrát – ať už v rámci původní hry, nebo samostatně – vývojáři nebudou vašemu zážitku klást žádné limity.

Co se týče nového obsahu, Legends obdrží už 3. září režim Rivals, ve kterém se dva dvoučlenné týmy postaví neutuchajícím vlnám nepřátel. Variace na režim Horda je však okořeněná možností, či spíše nutností škodit týmu soupeřů, a to prostřednictvím postupného získávání korálků Magatama a jejich následného utrácení za nevýhody pro druhý tým. Jako příklad uvádí Bridges třeba blokování nákupů po omezenou dobu či prokletí, odrážející se například v setrvalém úbytku zdraví, či vybuchujících nepřátelích. V momentě, kdy utratíte dostatečný počet korálků, aktivuje se finální vlna, kterou je nutné zdolat, a až teprve poté může být jeden z týmů prohlášen za vítěze, čímž je podporováno nakupování a celková flow zápasů.

Druhou novinkou pak bude nový systém, vztahující se k výbavě. Vývojáři jej nazvali Gear Mastery system a týká se výbavy na úrovni 110 – pokud jí vybavíte svého bojovníka, dostanete se ke speciálním výzvám, které umožní výbavu ještě vylepšit, případně si otevřít druhý slot pro některý z perků. Aktivováním výzvy se rovněž hráči dostanou k novým schopnostem a technikám, vztahujícím se k jejich vybrané třídě, což by mělo ještě rozšířit celkové možnosti boje a zábavy v jednotlivých módech. I ty by pak měly projít určitou revitalizací, ve které se odrazí připomínky hráčů z aktivní komunity, aby byl zážitek podle Bridgese co možná nejlepší, a to prostřednictvím updatu, který bude k dispozici s vydáním Director’s Cut verze.

Jak je uvedeno výše, od 3. září bude k dispozici také samostatná verze režimu Legends, která by měla podle Bridgese nabídnout totožný zážitek, jako při hraní Legends coby součástí základní hry. Jedinou výjimku budou tvořit některé kosmetické drobnosti, které lze odemknout pouze hraním příběhové části, na funkčnosti a zábavě by to ale nemělo nic měnit. I v tomto případě se pak mohou hráči spolehnout na plnou podporu hraní mezi PS4 a PS5 i bezplatné updaty, spolu s možností upgradovat Legends na plnou Director’s Cut verzi za 50, resp. 60 eur podle zvolené platformy. Posledním bonusem pak mají být pravidelné updaty od 10. září do 1. října, které mají za cíl osvěžit hru a přinést například novou mapu do nového módu Rivals, přidat rovněž mapy do Survivalu nebo nechat hráče projít raidem z loňského roku v ještě vyšší obtížnosti.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru