Fanoušci pracují na vlastním DLC pro Mafii II

Fanoušci pracují na vlastním DLC pro Mafii II

Rozšíření Henry a jeho příběh slibuje nové postavy, místa i obsah vystřižený z originálu

Zdroj: M2Edit
13. 1. 2021

Během včerejšího streamu jsme dostali trochu nesouvisející otázku, jak je možné, že jsme dosud nenapsali nic o DLC pro Mafii II, na kterém pracují domácí fanoušci. Inu, rozhodli jsme se tento rest napravit, když už provádíme ten novoroční obsahový úklid a máme trochu čas se po sezóně zase rozkoukat, kde co lítá. Tolik na úvod, protože tohle není aktualita v pravém slova smyslu jako spíš upozornění na zajímavý projekt, který vzniká už několik let.

Mafia II vyšla v roce 2010 a loni se dočkala rozpačitého remasteru. Pro původní hru vyšla tři větší oficiální rozšíření. Tuzemští fanoušci se ale pustili do dalšího vlastního DLC. Nese podtitul Henry a jeho příběh. Ten v zásadě výmluvně shrnuje, kdo je jeho hlavním hrdinou a o co v něm půjde.

Hlavní hrdina na sebe například může vzít nové šaty, ve městě funguje taxislužba i nadzemka.

Autoři samozřejmě slibují v první řadě nový příběh, podíváme se ale také na nová místa a potkáme úplně nové postavy. DLC ovšem chce osvěžit i mechanismy původní hry, které byste v originálu nenašli. Hlavní hrdina tak na sebe například může vzít nové šaty, ve městě funguje taxislužba i nadzemka. Do souboje se můžete pustit s novými zbraněmi nablízko a najdeme tu třeba i kino. Tyto mechanismy obecně mají vycházet z toho, toho co bylo původně zamýšleno pro Mafii II, ale vývojáři-nadšenci přišli i s vlastními nápady.

Těšit se můžeme rovněž na nový soundtrack. Autoři slibují sledovat Henryho v letech 1931 až 1951. DLC bude rozdělené na kapitoly a jednotlivé mise stejně jako původní hra. Narazíme ale i na vedlejší nepovinné úkoly, jejichž cílem je doplnit příběhovou skládačku. Díky rozšíření se přirozeně máme dozvědět více o známých postavách, ale nahlédnout na celý svět i z nové perspektivy.

Za projektem stojí skupina M2Edit. Momentálně tento tým tvoří víc než deset lidí, i když na počátku byl jediný člověk – programátor Josef Kopinec, kterého brzy doplnila Kristýna Sulková. Původně přitom bylo cílem “jen” vrátit do hry vystřižený obsah. Začátkem roku 2018 se ale plány rozšířily na plnohodnotné příběhové DLC. A jak o sobě dal projekt vědět, přidávali se další a další pomocníci.

Autoři se netají tím, že by se kvalitou výsledku rádi vyrovnali oficiálním rozšířením, nebo je dokonce překonali, což rozhodně není snadný úkol už kvůli tomu, že se se hrou nepracuje snadno. Lákají na poutavý příběh, zajímavé dialogy, hutnou atmosféru i nové hlášky. Už ostatně díky novému editoru mohou vytvářet třeba vlastní cut scény a bez nich by to určitě nešlo.

Poslední trailer pochází z loňského května. Čerstvější větší materiál byste zatím hledali marně. Už ten ale dokládá, že od prvních videí autoři učinili značný pokrok, a to i v prezentaci celého projektu, což oceňují i hráči na internetu, kteří tým sledují.

S ohledem na vše vyřčené by vás nemělo překvapit, že termín dokončení je stanovený na… Až to bude, tak to bude. Autory a jejich pokroky můžete sledovat třeba na Facebooku.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru