Elden Ring bude dosud největší hrou od FromSoftware

Obrovský otevřený svět ale nenabídne ani města, ani NPC

13. 6. 2019
Název hry: Elden Ring Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:
Elden Ring

E3 konference Microsoftu musela nutně udělat radost všem fanouškům hutných fantasy RPG, neboť první trailer ke své hře představili i japonští FromSoftware. Ti pod hlavičkou vydavatelství Bandai Namco představují něco, co šéf studia Hidetaka Mijazaki sebevědomě nazývá svým dosud největším projektem.

Vytvoření nového typu hry je pro nás velkou výzvou. Kdybychom k tomu přidali města, bylo by to příliš mnoho.

Z rozhovoru pro Xbox Wire a dalších zdrojů se dozvídáme, že tvůrci Dark Souls, Bloodborne a posledně Sekira chystají hutné fantasy akční RPG, které se ponese v duchu série Dark Souls a které bude opět představovat skutečnou výzvu. To ale znalce tvorby studia jistě nijak nepřekvapí. Hidetaka Mijazaki nadále srovnává Elden Ring se Sekiro: Shadows Die Twice a popisuje, že novinka sice přinese velký otevřený svět, ale ten už nenabídne četná NPC a ani města. K tomu Mijazaki dodává následující: “Vytvoření nového typu hry je pro nás velkou výzvou. Kdybychom k tomu přidali města, bylo by to příliš mnoho, a tak jsme se rozhodli vytvořit otevřenou hru zaměřenou na to, v čem jsme nejlepší.”

Tím je pochopitelně myšleno akční RPG, které v porovnání se Sekirem ubere na akci a přidá na RPG elementech. Díky tomu prý bude možné přizpůsobit zážitek svému vkusu. O akci ale určitě nepřijdeme a v té hra nabídne řadu zbraní i magických dovedností. K tomu nebudou chybět tajemné hrady i tuhé bitvy s bossy. Zároveň by rozloha světa hry měla být tak obrovská, že tvůrci vůbec poprvé do své hry přidávají koně v roli dopravních prostředků. Vývoj hry byl ve FromSoftware započat po dokončení vývoje DLC pro Dark Souls 3 a probíhá již něco přes tři roky. Mijazaki si nadále pochvaluje, že ve hře budou prvky, které nebyly v době vývoje Dark Souls možné.

Jako poslední můžeme zmínit specifika spolupráce FromSoftware a spisovatele George R. R. Martina. Tohoto autora prý Mijazaki dlouhodobě obdivoval a toužil s ním spolupracovat, původně ale nevěřil, že by to kdy mohlo vůbec vyjít. Nakonec se ale poštěstilo a autor Písně ledu a ohně prý vytvářel zejména lore hry. Více detailů o této spolupráci neznáme, Mijazaki ale přiznal, že od tohoto spisovatele dlouhou dobu obdivuje titul Sen Ockerwee z roku 1982 a jeden čas konkrétně tuto knihu údajně doporučoval všem novým členům svého týmu.

Elden Ring prozatím ještě nemá stanovené datum vydání, víme ale, že partnerství s Microsoftem tvůrcům nebrání vydat svůj titul nejen na Xboxu a na PC, ale i na PlayStationu 4.

# fantasy # rpg

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru