EA zakládá nové studio, povede ho bývalý šéf Monolithu

EA zakládá nové studio, povede ho bývalý šéf Monolithu

Studio se zaměří na akční adventury s otevřeným světem. Konkrétní oznámení je daleko

Zdroj: Electronic Arts
20. 5. 2021

Společnost Electronic Arts informuje o založení nového studia, které bude sídlit v americkém Seattlu. Ačkoliv ještě nemá jméno, už v tuto chvíli zástupci EA vědí, že v něm budou vznikat velké akční adventury s otevřenými světy, které jsou podle viceprezidentky EA Samanthy Ryan důležité pro celé herní odvětví. „Hráči a fanoušci těchto her jsou velmi vášniví a je to jeden z mých osobně velmi oblíbených žánrů. Nedávno jsme také zaznamenali úspěch se hrou Star Wars Jedi: Fallen Order a rádi bychom tímto způsobem pobavili i další hráče s podobnými zájmy,“ vysvětluje záměr Electronic Arts Samantha Ryan. Zajímavé nicméně je, že nové studio povede bývalý viceprezident a manažer studia Monolith, o kterém se v poslední době mluvilo zejména v souvislosti se zájmem Warner Bros. zbavit se po spojení se společností Discovery některých interních týmů.

Zdroj: Games Industry

Že se v Monolith Productions něco děje naznačuje fakt, že Kevin Stephens odešel na začátku tohoto měsíce, aby se obratem spojil s EA. Pohyb vnímáme jako potvrzení, že to může být právě Monolith, koho si nebude chtít WarnerMedia, resp. majitel AT&T nechat a je pravděpodobné, že Stephens nebude jediným odpadlíkem. Sluší se samozřejmě připomenout, že se studio Monolith v poslední době blýsklo hrami Middle-earth: Shadow of Mordor a Shadow of War, takže by bylo i v souvislosti s očekávanými akčními adventurami od nového studia EA co uplatňovat, zvlášť když nic nenasvědčuje tomu, že by Stephens odcházel ve zlém. Vše je ale v tuto chvíli čirou spekulací a bude ještě nějakou dobu trvat, než se v Seattlu kola herního vývoje naplno rozběhnou.

Nepotřebují, aby spěchal a něco mi dokazoval,“ říká Samantha Ryan o Kevinovi Stephensovi.

„Kevin je mimořádně talentovaný vedoucí herní vývojář a těšíme se na jeho podporu při budování týmu. Je známý svými akčními adventurami s otevřeným světem a věříme, že hráči budou netrpělivě očekávat další podrobnosti o jeho projektech,“ láká Ryan. Nechává přitom Stephensovi volné ruce v tom, aby určil, jací lidé a kolik jich bude v novém studiu pracovat, případně na čem. „Kevin a jeho tým to budou řešit za pochodu,“ říká viceprezidentka doslova a vyjadřuje Stephensovi maximální důvěru. „Kevina znám dobře. Věřím, že vybuduje kvalitní tým a vím, jak úžasné hry dodá. Nepotřebují, aby spěchal a něco mi dokazoval,“ dodává pak Samantha Ryan a odmítá odpovědět alespoň na otázku, zda bude v Seattlu vznikat něco úplně nového, nebo se vývojáři dostanou k některé z již zaběhnutých značek či licencí.

Nemá proto valného smyslu začít vyjmenovávat série, které se už třeba delší dobu nedočkaly pokračování a mluvit o nich jako o potenciálním zaměření nového studia, kandidátů by se určitě našlo dost…

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru