EA Motive slibují jedinečný zážitek z Hvězdných válek

Na místo Jade Raymond usedl další člověk z Ubisoftu. Prioritou EA je maximální kvalita

16. 12. 2019

Ve filmovém průmyslu platí značka Star Wars za jednu z nejcennějších komodit a nejinak je tomu i v oblasti videoher. Práva na hry dle licence Star Wars drží v rukách EA, kteří v posledních letech stojí za restartem série Battlefront a rovněž za nedávným a kritiky i hráči obecně dobře přijímaným Star Wars Jedi: Fallen Order od Respawn Entertainment. Tím to ale samozřejmě nekončí a než 14. dubna 2024 vyprší EA práva na tvorbu licencovaných titulů, tak tento vydavatel samozřejmě plánuje ze značky vytěžit maximum. A tím dalším krokem by pravděpodobně mohl být projekt od týmu Motive Studios, který v roce 2015 pomáhala zakládat Jade Raymond z Ubisoftu.

Ta ale už v týmu není, odešla do Googlu a na konto aktuálních projektů se čerstvě rozpovídal její nástupce a viceprezident týmu Patrick Klaus. Ten v EA zažil dvě funkční období a pro zajímavost v mezičase pracoval, stejně jako Jade Raymond, také v Ubisoftu. Patrick Klaus zmínil, že v kancelářích v Montrealu vznikají rovnou dva tituly. Jeden je zcela novou a dosud nepředstavenou značkou a ten druhý má být právě ověnčen licencí Hvězdných válek. Pro studio Motive přitom nejde o první projekt vznikající pod touto značkou, neboť spolupracovali i na Battlefrontu II a v minulosti rovněž v rámci pomocných prací vypomáhali i Amy Hennig se zrušeným projektem týmu Visceral Games. Titul rozdělaný v Motive Studios přitom oficiálně nevychází z tohoto zrušeného titulu. Dle posledních zpráv se o recyklaci už vytvořených materiálů ze hry od Visceralu starají EA Vancouver, byť právě Jade Raymond v minulosti naznačovala možnou recyklaci dat z Visceral Games.

Prioritou číslo jedna je, že chceme dělat skvělé hry. A vedení EA nás v Montrealu podporuje množstvím talentů, jež máme ve studiu a kteří hrají velkou roli při tvorbě úžasných her.

Ale zpět k věci – Patrick Klaus slibuje v podání jeho týmu a pod vedením EA unikátní zážitek ze světa Hvězdných válek. Jeho slovům se v překladu dá doslova porozumět tak, že jde o něco v rámci značky dosud neviděného. Ale jak to dopadne a co z toho bude, to se zřejmě ještě hned tak nedozvíme, Klaus a potažmo EA prozatím nechtějí sdílet nic konkrétního. Dokonce ještě nevíme ani to, na jaké platformy by měl tento titul zamířit. S tím tedy souvisí fakt, že otazník visí i nad tím, zda tento titul ještě dokáže stihnout současnou generaci konzolí. Tak jako tak ze slov Patricka Klause ještě vyplývá nadšení ze současného vedení EA a už jen to vypadá poměrně slibně. Přeci jen, díky odchodu a mezidobí stráveném v Ubisoftu má srovnání, ke kterému dodává následující: „EA mi nyní připadá jako jiná společnost, která je skutečně zaměřena na kvalitu. Je to částečně i důvod mého nadšení z návratu. Naší prioritou číslo jedna je, že chceme dělat skvělé hry. A vedení EA nás v Montrealu podporuje množstvím talentů, jež máme ve studiu k dispozici a kteří hrají velkou roli při tvorbě úžasných her. Je to jiné období, jiné vedení a jiná zpráva publiku. A tento dojem je posilován každý den zprávami i diskusemi. Kvalita se skutečně zdá být absolutní prioritou.“

Klausova slova pocházejí z výstavy Montreal International Game Summit a načasování pro takové zprávy bylo zvoleno zcela logicky. Premiéra údajně vůbec poslední epizody Hvězdných válek je na spadnutí a pozornost fanoušků série je v těchto dnech na pomyslném maximu. Nicméně zrovna v otázce videoher se ona pozornost v posledních letech poměrně míjí účinkem. Dvě návštěvy univerza v podobě série Battlefront a letošního Fallen Order jsou dle mnohých až trestuhodně málo a EA by měli přitlačit. Anebo aspoň tituly nerušit a dotahovat je do zdárného konce.

Vzestup Skywalkera a hry

Současnou mánii okolo Hvězdných válek rozpoutanou chystanou premiérou nového snímku plánují EA využít v Battlefront II a o pozornost se přihlásil i Epic se svým Fortnite. Ve druhém Battlefrontu se hráči mohou již zítra těšit na nové kostýmy pro postavy Finna, Rey i Kylo Rena. Za další do hry dorazí i nové jednotky, mezi kterými nechybí například vojáci s jetpacky. O pár dní později, 20. prosince, pak hru obohatí i zcela nová mapa zasazená do prostředí džungle a která, stejně jako ostatní zmíněné doplňky, bude vycházet právě z obsahu nového filmu. A z jiného soudku se ve Fortnite mohli hráči potěšit z interaktivní prezentace dosud neviděné upoutávky z filmu a navrch mohou hráči v rámci speciálního eventu narazit i na speciální zbraně. Mezi ty patří plasmové pušky i světelné meče.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru