EA mají v přípravě další Star Wars hry, spolupráce nekončí

Ubisoft ujišťuje fanoušky, že Avatar od Massive není v ohrožení. Lucasfilm slibuje víc titulů

Zdroj: EA
14. 1. 2021
Název hry: Star Wars (Ubisoft) Vývojář: Vydavatel:

Bez ohledu na to, že exkluzivní partnerství Lucasfilmu a EA končí, Electronic Arts budou dál tvořit hry z vesmíru Star Wars. V rozhovoru pro web StarWars.com viceprezident Lucasfilm Games Douglas Reilly prohlásil, že EA budou dál hrát důležitou roli v budoucnosti Star Wars her. Připomněl, že díky tomuto vztahu byla oživena série Battlefront a vznikly úspěšné hry jako Star Wars Jedi: Fallen Order a Star Wars: Squadrons. “Jsme opravdu pyšní na tituly, které jsme vytvořili s EA,” uvedl Reilly. “Budeme s nimi dál pracovat nás vztah nikdy nebyl silnější,” prohlásil snad ve snaze rozptýlit pochyby, zda byl Lucasfilm s hrami od EA spokojený.

Herní divize Lucasfilmu je tu proto, aby pomáhala těmto nápadů, posuzovala je a korigovala.

Podle Reillyho teď nemohou prozradit víc, ale mají v přípravě několik projektů ve spolupráci s týmy v EA. Lucasfilm Games na ně budou nadále dohlížet z perspektivy celé značky, aby se ujistili, že jsou autentické a mají návaznost na celou ságu. Herní divize je tu proto, aby pomáhala těmto nápadům, posuzovala je a korigovala. Může ale také zprostředkovat kontakt s dalšími odděleními Lucasfilmu a The Walt Disney Company. Díky tomu mají být výsledné hry ještě lepší.

Podobně se vyjádřil pro magazín VGC mluvčí EA. “Jsme pyšní na spolupráci s Lucasfilm Games, která bude pokračovat i v dalších letech,” uvedl a rovněž připomněl hry jako Star Wars Jedi: Fallen Order, Star Wars: Battlefront a Battlefront II, Star Wars: Galaxy of Heroes a Star Wars: Squadrons. EA pak třeba na Twitteru napsali, že milují Star Wars, že jejich spolupráce s Lucasfilmem pokračuje a že dělají další tituly zasazené do universa Hvězdných válek.

Skutečnost, že EA už nebudou jako jediní mít přístup ke Star Wars, tak nemusí nutně znamenat, že byl Disney s jejich kvalitou nespokojený. Ostatně obě firmy si vyjadřovaly náklonnost už v minulosti, i když tituly čelily kritice ze strany fanoušků. Je ale nepochybně pozitivním signálem, že se k Hvězdným válkám dostanou i další autoři. A zdaleka to nemusí být jen Ubisoft. Bylo by skvělé, kdyby své nápady mohly realizovat i menší týmy. To však ukáže až čas.

Viceprezident Lucasfilm Games Douglas Reilly dál v rozhovoru pro StarWars.com naznačil, že mají rozpracováno spoustu věcí, o něž se s fanoušky podělí, protože už nějakou dobu v tichosti tyhle nápady připravovali a chystali se na tuhle chvíli. Lucasfilm Games otvírají dveře dalším vývojářům a těší se na spolupráci s těmi nejlepšími týmy, které mohou udělat skvělé hry podle jejich značek.

V Lucasfilm Games je tým profesionálů připravený podle Reillyho pomáhat vývojářům, tvarovat jejich příběhy i vize. Aby výsledné tituly oslovily co nejvíc fanoušků napříč různými žánry i platformami. Jako první má přijít právě příběhový open world od Ubisoftu, respektive studia Massive, které sídlí ve švédském Malmö. Lucasfilm je prý nadšený spoluprací s tímto týmem a v kontaktu jsou už přibližně rok. Reilly je podle svých slov velký fanoušek studia Massive z projektu je nadšený, protože jeho autoři mají unikátní vizi.

Ubisoft “musel” na druhé straně ujišťovat, že nová open world Star Wars hra od studia Massive neohrožuje rozpracovaného Avatara. Šéf týmu David Polfeldt uvedl, že jsou dost velcí na to, aby zvládli víc AAA projektů současně. Fanoušci Avatara se prý nemusí ničeho obávat. Na tuhle chvíli se podle Polfeldta dlouho připravovali, a protože všechny týmy používají engine Snowdrop, projekty z toho mohou těžit. Stále také rozšiřují své řady o nové kolegy.

Reilly si pochvaluje možnost spolupracovat s Toddem Howardem coby výkonným producentem této hry. Má prý unikátní vizi a jedinečný západ pro Indiana Jonese.

To vše je přitom podle Reillyho jen začátek obnovené značky Lucasfilm Games. Je to prý vyvrcholení několikaletých příprav. Mají tým a jsou připravení doručit fanouškům spoustu skvělých her, říká Reilly. Můžeme údajně čekat další oznámení a projekty, které budou reflektovat dědictví starých Lucasfilm Games. Viceprezident Lucasfilm Games Douglas Reilly samozřejmě v rozhovoru pro StarWars.com nezapomněl zmínit ani Indiana Jonese. Dlouho prý chtěl udělat nového Indiana Jonese, ale neměli správného partnera a nápad.

Narážel tím samozřejmě na nově oznámené dobrodružství od jiného švédského studia MachineGames a Bethesdy. Reilly si přitom pochvaluje možnost spolupracovat s Toddem Howardem coby výkonným producentem této hry. Má prý unikátní vizi a jedinečný západ pro Indiana Jonese. Příběh a koncept, který Bethesda nabídla, je podle Reillyho úžasný a nemůže se dočkat, až se o něj podělí. Reilly podle svých slov miluje Star Wars a dělat Star Wars hry, ale je to opravdu dlouho, kdy dělali Indyho, což ho těší ještě víc. Tohle vše je prý jen začátek velmi vzrušujícího roku pro Lucasfilm Games, tak se nechme překvapit, co dál chystají.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru