Dying Light 2: Stay Human, Techland, Dying Light 2 se dočkalo opravy prvních hlášených chyb

Dying Light 2 se dočkalo opravy prvních hlášených chyb

Techland slibuje plné nasazení i v dalších dnech. Zaměří se na to, co zabraňuje postupu hrou

Zdroj: Techland
7. 2. 2022
Název: Dying Light 2: Stay Human Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: , , , Datum vydání: 4. 2. 2022

Vývojářům z polského Techlandu nepochybně spadl kámen ze srdce, když po letech vývoje vydali minulý pátek Dying Light 2. Co víc, hra se minimálně na Steamu zařadila do žebříčku nejhranějších titulů a zejména fanoušci prvního dílu si ji pochvalují. Vydání se ale neobešlo bez obtíží a hráči začali postupně hlásit nejrůznější bugy a glitche, které vývojáři pochopitelně v urychleném tempu opravují. Přes víkend vydali první patch pro PC verzi, na který budou s příslibem zvýšené aktivity ve studiu navazovat další, pro přehlednost pak Techland předkládá i podrobnější soupis již opravených prvků a těch, které přijdou ke slovu v dohledné době. Vše je rozepsáno s ohledem na dostupné platformy s poznámkou, že vydávání patchů pro konzolové verze bude trvat vždy o něco déle kvůli certifikaci.

„O víkendu jsme implementovali několik oprav a v následujících dnech budeme pokračovat v přidávání dalších,“ řekli vývojáři a poděkovali hráčům za podporu a trpělivost. Rozebírat jednotlivé opravy začali od PC verze, která je ve smyslu vydávání patchů a rychlých oprav nejpružnější. Týkají se pochopitelně obou distribucí – Steamu i Epic Games Storu – a zahrnují opravu bugů, několika situací, které způsobovaly nekonečnou černou obrazovku, vylepšení DLSS, opravu prodeje předmětů některým obchodníkům a drobnosti týkající se kooperace. Jako další se pak Techland zaměří na situace, které blokují postup hrou, případně uvrhnou hráče do cyklu smrtí, ze kterého nejde vystoupit. Úpravou projde také mapování tlačítek, konkrétně na herních myších a do hry přibude možnost vytvořit manuálně uloženou pozici, třeba za účelem zálohování.

Co se týče konzolových verzí, hotfix by měl být k dispozici v průběhu tohoto týdne a hráči na PlayStationu i Xboxu se mají nač těšit. Seznam je mnohem obsáhlejší a řeší například problémy se stabilitou, odpojování hráčů v kooperaci, ojediněle nesmrtelné protivníky, nedostatky vybalancování obtížnosti, omezení rychlého cestování poté, kdy hra skončí nebo nejrůznější poblikávání obrazu na PS5. Specificky pro verzi na Xbox Series X bude navíc zpřístupněn VRR mód pro více než 60 fps a dojde také na další optimalizaci celkového výkonu. Výhledově pak dorazí opravy některých částí příběhu, stejně jako v PC verzi bude možné vytvořit vlastní uloženou pozici, případně další nastavení grafiky, jako je rozmazání obrazu.

Chyb ve hře je ale podle komentářů jednotlivých hráčů víc, a některé zatím Techland neslibuje opravit. Jde například o bug, který zabíjí hráče v domnění, že se nachází mimo výseč herní mapy, bez ohledu na to, že je prokazatelně ve městě. Pokud se taková chyba objeví třeba po 30 hodinách, jak uvádí jeden z hráčů na Twitteru, je situace k uzoufání, vezmete-li v potaz, že jedinou možností jak hrát dál, je restartovat celou kampaň. Zmiňuje se ale i kooperace, kterou vývojáři slíbili zpřístupnit napříč oběma generacemi konzolí v jedné rodině – na tomto místě je ale férové připomenout slova vedoucího designéra Tymona Smektły, který před vydáním řekl, že upgrade dorazí až po vydání a rozhodně nemá v tuto chvíli pro vývojáře prioritu.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru