Loňský ročník The Game Awards si vývojáři ze studia Naughty Dog vybrali pro odhalení svého nového projektu. Neil Druckmann se svým týmem v naprostém utajení už od roku 2020 pracoval na sci-fi hře Intergalactic: The Heretic Prophet, a nutno uznat, že první trailer vypadá opravdu slibně. Na druhou stranu je ale férové dodat, že o hře jako takové toho víme jen opravdu málo, což se ale konečně trochu mění. Na konto Itergalactic se totiž sám Neil Druckmann rozpovídal v podcastu Creator to Creator a poodhalil nejen zápletku, ale i pohnutky za tím, jak probíhala volba tématu.
Neil Druckmann se před mikrofonem sešel s vývojářem Alexem Garlandem a během necelé hodiny probrali řadu témat. Ke konci nicméně došla řeč právě na Intergalactic a povídání o vznikající hře začal Neil Druckmann vzpomínkou na The Last of Us Part II. „Za některá kreativní rozhodnutí v The Last of Us II se na mě sneslo opravdu hodně kritiky. Mnoho lidí hru miluje, ale mnoho ji také nenávidí,“ reflektoval Druckmann náladu zejména po úniku důležitých částí příběhu ještě před vydáním hry. Z tohoto problému i zmiňované kritiky se ale očividně otřepal, protože dál začal mluvit o vtipu, který se pojí se hrou Intergalactic a tématem, které bude zpracovávat. „Pojďme se tedy zaměřit na něco, o co se lidé příliš nezajímají, pojďme udělat hru o víře a náboženství,“ popsal v nadsázce Druckmann to, jak představil lidem z Naughty Dog téma, které „zaručeně nebude“ kontroverzní.
Pak už nicméně vážně dodal, že pro potřeby Intergalactic připravili podrobnou alternativní historii lidstva, která zachycuje vznik nového náboženství a vzestup jeho popularity. Důležité ale bylo podle Druckmanna vytvořit samotné náboženství, tedy nejdříve proroka a dále přidat přirozené změny, které toto náboženství formovaly. Ať už se jednalo o změny k lepšímu či horšímu, smyslem bylo vytvořit uvěřitelnou alternativní víru a předat ji hráči jako něco, co by „mohlo“ existovat. „Celé tohle náboženství se pak týká jedné planety, na které ale v jednu chvíli došlo k ukončení veškeré komunikace [s vnějším světem],“ dodává Druckmann. Hráči se pak ujmou role v traileru představené lovkyně odměn, která však během plnění jednoho z kontraktů na této planetě ztroskotá, a aby se z planety mohla dostat pryč, musí zjistit, co se na ní vlastně odehrálo.
Druckmann dále podtrhuje pocit samoty, kterou má hra v hráčích navodit. Na rozdíl od The Last of Us, ve kterém se hráči většinou mohli spoléhat na své spojence v době nejvyšší nouze, hlavní hrdinka Intergalactic bude velkou část hry sama. „Ztratí se na místě, kterému nebudete rozumět. Jací lidé zde žijí, jaká je jejich minulost, […] nikdo o této planetě nemá 600 let žádné informace,“ uzavírá autor hry. Trochu blíže představená premisa zní neméně zajímavě, jak vypadá samotný trailer, škoda jen, že nemáme momentálně přehled, kdy přesněji bychom se mohli titulu na PlayStationu 5 dočkat.
Znie to dobre a aj verím, že to bude stáť za to. Naughty Dog ma ešte zatiaľ nesklamalo. Môže k tomu dôjsť len ak ten Druckmann fakt nevytvorí so svojím tímom TLOU 3, aby to malo dôstojný koniec.
Stále mám veľmi rád tvorbu tohto štúdia. Ale Neil ma už 2x naštval. Jedna vec sú tie zbytočné zmeny v TLOU seriáli, ktoré mu neprospeli a toto jeho najnovšie vyjadrenie, že TLOU 3 nie je isté.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Stále mám veľmi rád tvorbu tohto štúdia. Ale Neil ma už 2x naštval. Jedna vec sú tie zbytočné zmeny v TLOU seriáli, ktoré mu neprospeli a toto jeho najnovšie vyjadrenie, že TLOU 3 nie je isté.