Diablo IV, Blizzard Entertainment, Diablo IV se dočká před vydáním ještě jednoho testu

Diablo IV se dočká před vydáním ještě jednoho testu

Vývojáři potřebují zkusit maximální zátěž serverů. World Boss se bude objevovat častěji

Zdroj: Blizzard
21. 4. 2023
Název: Diablo IV Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , Žánr: , Datum vydání: 6. 6. 2023

V průběhu včerejšího dne jsme vás upozorňovali na večerní prezentaci hry Diablo IV, ve které chtěl Blizzard ještě jednou reflektovat uplynulý betatest, představit změny v dungeonech či vlastnostech jednotlivých tříd hrdinů a promluvit také o blížícím se vydání. Objevovaly se však náznaky, že součástí hodinu a půl trvající prezentace bude také nějaké překvapení, a ačkoliv se nejednalo o mnohými hráči vytoužené předčasné vydání, potvrdily se spekulace o ještě jednom testu. Vývojáři jej nazývají „Server Slam“, proběhne od 12. do 14. května, a hráči si budou moci vychutnat úplně novou verzi, do které se už promítly některé z předchozích připomínek a avizovaných změn.

Během přenosu to oznámil sám game director Joe Shelly a doslova vyzval hráče, aby přišli a pokusili se zničit servery, na kterých Diablo IV běží. „Potřebujeme tolik lidí, kolik to jen bude možné, aby se připojili, podívali se na Diablo IV a hru si zahráli, abychom otestovali naše servery před spuštěním,“ vysvětlil game director a nepřímo tím odkázal na problémy, které hráči zažili během betatestu. Zejména v první předčasné vlně přístupů pro hráče s předobjednávkami vznikaly dlouhé fronty, v nichž se na připojení do hry čekalo i desítky minut. Ještě horší ale bylo, že hra zjevně trpěla na problémy s konektivitou a mnozí hráči, kteří trpělivě čekali velmi dlouhou dobu na to, aby si mohli konečně zahrát, se ve výsledku pročekali jen k chybové hlášce a mohli začít čekat znovu. V druhé vlně, otevřené už všem hráčům bez jakýchkoliv restrikcí, byla situace hladší, ne však ideální a Blizzard zřejmě i se vzpomínkou na tragický launch Diabla III dělá všechno pro to, aby se 6. června apokalypsa neopakovala.

Co se týče posledního testu před vydáním, dostupný bude na všech platformách a hráči se opět podívají na samý začátek příběhu. Čeká je po obsahové stránce to stejné, co si mohli vyzkoušet už dříve a stejný zůstává i limit maximální dosažitelné úrovně, tedy 20. Nad rámec zanesených oprav, změn a vybalancování řady aspektů se pak mohou zájemci těšit na častější výskyt World Bosse – Ashavy – který se objeví každé tři hodiny a dá tak hráčům víc pokusů na zisk cenné trofeje. K dispozici bude všech pět hratelných tříd, všechny questy, dungeony i výbava, a pokud se vám podaří dojít až na konec – tedy získat 20. úroveň i skalp Ashavy – čeká vás odměna v podobě trofeje pro svého budoucího koně či jiné zvíře určené k rychlému přesunu.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru