Další úniky potvrzují dva režimy Cyberpunku 2077

Další úniky potvrzují dva režimy Cyberpunku 2077

Na konzolích bude možné volit mezi výkonem i kvalitou. První hráči přidávají své dojmy

Zdroj: CD Projekt RED
5. 12. 2020

Už na konci minulého týdne jsme vás informovali, že obchodní řetězec Best Buy začal některým hráčům předčasně doručovat sběratelskou edici Cyberpunku 2077. A i když někteří z překvapených majitelů obsáhlého balení zvolili zdrženlivější přístup a neriskují hraní před datem vydání, spoustu hráčů se do Night City už vydalo a veřejně sdílí své poznatky. Ty se pak logicky točí i kolem technické stránky a výkonu hry, který jsme komentovali už minulý týden. Nyní ale dochází k potvrzení, že Cyberpunk 2077 bude na konzolích předchozí i stávající generace nabízet dva módy, preferující buďto frekvenci snímků, nebo vyšší rozlišení a obecně lepší grafiku.

Zřejmě nejaktivnějším při popisování svých dojmů a potvrzování obou režimů byl uživatel Redditu s přezdívkou DanXcel. Už včera večer sdílel screenshot přímo z nastavení hry, hrané na Xboxu Series X, kde je jasně patrné, že se popisovaná volba v nastavení nachází. Zároveň screenshoty doplnil fotkou krabičky a disky hry, určenými pro Xbox One, které na novém Xboxu spouští díky režimu zpětné kompatibility. Opět tedy připomínáme, že Cyberpunk 2077 až do vydání plánovaného next-gen upgradu nepoběží na nových konzolích s žádnými výraznějšími vylepšeními a aktuální stav hry lze zpětně promítnout i do fungování na Xboxu One, resp. PlayStationu 4.

Hádám, že režim výkonu využívá dynamické rozlišení. Mějte ale na paměti, že se to ještě může po day one patchi změnit.

DanXcel nicméně neskončil pouze u obrázků, ale rozepsal se také o pocitech z hraní a následně i měření, jak hra na konzoli běží. Zprvu ještě neměl přesné informace, nicméně se domníval, že režim výkonu zaručuje na Xboxu Series X frekvenci 60 fps a mluvil o výrazně plynulejším zážitku, nežli v případě módu kvality. Následně se zmínil o menším, přibližně 6GB updatu, který celkovou velikost hry zvýšil z 53 GB na 59 GB a později přidal další detaily k rozlišení a snímkům. „Hádám, že režim výkonu využívá dynamické rozlišení. Mějte ale na paměti, že se to ještě může po day one patchi změnit. Já zároveň vlastním televizi LG CX s funkcí VRR, díky které běží hra ještě plynuleji,“ uvádí DanXcel a následně potvrzuje zmiňovaných 60 fps s občasnými poklesy. „Rozlišení klesá výrazně, ale celková úroveň grafiky není tak nízko, abyste dle mého museli hrát ve 30 fps [a režimu kvality],“ uzavírá fanoušek.

Odpovídá nicméně na další plejádu dotazů, v níž zmiňuje například antialiasing v obou režimech, nemožnost nastavit hodnotu FOV, působivé HDR a také kriticky chybějící podporu ray tracingu. Tady se ale opět dostáváme ke zmiňovanému next-gen upgradu, na nějž si musí hráči na konzolích ještě počkat. Podle DanXcela ale bude hra díky lépe zpracovaným odleskům ještě lepší právě proto, že je v noci prosvícená mnoha neony a atmosféra by tím mohla být ještě lepší.

Nahlásit chybu v článku

6

Napsat komentář

Další články
Nahoru