Další spekulace o Resident Evilu 8 naznačují VR režim

Informace pochází od domnělého testera. Mluví také o nepřátelích s meči a bossfightech

Zdroj: Capcom
29. 7. 2020
Název hry: Resident Evil 8: Village Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr: ,
Resident Evil 8: Village

Od oficiálního oznámení Resident Evil Village a potvrzení celé řady předchozích spekulací uběhly už téměř dva měsíce. Vývojáři z Capcomu navíc nebyli v uplynulé době příliš sdílní a jediné, co na začátku července komentovali, bylo zasazení hry, spojitost s předchozím dílem a délka probíhajícího vývoje. Musíme se proto opět vrátit k neoficiálním zprávám, které v novém článku shrnují fanoušci z portálu Biohazard Declassified. S odvoláním na člověka, který měl údajně možnost nový Resident Evil hrát v rámci testu pro ambasadory, blíže rozebírají skladbu nepřátel, souboje s bossy, základní sadu zbraní a spolu s tím zmiňují i VR režim, který by mohl Village doplnit podobně jako se tomu stalo v případě sedmého dílu série. Hned na úvod je nicméně nutné zmínit, že ani Biohazard Declassified, ani další věrohodný portál Rely on Horor nedokázaly pravost nových informací potvrdit a předkládají je tak, jak je od anonymního zdroje získali. Na druhou stranu se nezdá, že by vyřčené informace neodpovídaly tomu, co už o Village víme a nevidíme žádný křiklavý důvod, proč jim nevěřit.

Začneme-li nepřáteli, z oficiálních informací víme, že jimi nutně nebudou jen zombie. Dříve se mluvilo o vlkodlacích, čarodějnicích a dalších fantasy monstrech, jejichž zapojení odpovídá zvolenému stylu a přesunu do evropských kulis. V hratelné ukázce pro ambasadory však byla pozornost věnována standardnímu typu nepřátel, která podle popisu mají být stále variací na oživlé mrtvé. „Nepřátelé jsou bledí, mají hnijící kůži a na předloktích a pažích se objevuje tetování,“ popisuje svůj zážitek domnělý tester. Přidává, že někteří na sobě mají zbroj – byť ne v podobě rytířského brnění – a ohání se dýkami, meči, sekyrami a dokonce i oštěpy. „Někteří jsou beze zbraní. Skáčou a kousají jako v Resident Evilu 3 a hráči mohou rychlým mačkáním tlačítek zredukovat dopad jejich útoků,“ zaznívá dále. Připravit bychom se prý měli i na speciální útoky, kterým se bude nutné vyhýbat, a pokud se to hráčům nepodaří, Ethan může přijít jedním máchnutím velkého meče o hlavu.

Změnou měl projít inventář, který údajně neodpovídá vzhledu z oficiálního videa a mnohem více připomíná koncept z Resident Evil 4 nebo Resident Evil 7

Co se týče soubojů s bossy, v ukázce na něj mělo dojít při konfrontaci s čarodějnicí Olgou. Víří kolem sebe roj černého hmyzu, který se tváří neškodně, dokud zůstává hlavní hrdina skrytý. V momentě, kdy ho však Olga spatří, začne hmyz na Ethana nepříjemně dotírat a je nutné zahánět ho zapálenou pochodní. Tím prý současně vzniká prostor ke střelbě na Olgu a jejímu postupnému oslabování v několika fázích, během nichž se Olga transformuje do podoby pavouku podobné nestvůry. „Lze stále rozpoznat její lidské rysy, je ovšem nahá a celá pokrytá černým slizem. Když ji porazíte, většina z ní se rozteče, ale některé části kostry se nerozpadnou,“ přidává insider další detaily z finále celé ukázky.

Zdroj: Capcom

Článek se dále věnuje zbraním – v ukázce byla k dispozici pistole, brokovnice a nerozbitný nůž. Zdá se také, že hráč může během hry dočasně využívat další ruční zbraně, jako jsou sekery nebo meče nepřátel, po několika úderech se ale na rozdíl od nože rozbijí a dále je už není možné použít. Změnou pak měl projít inventář, který údajně neodpovídá vzhledu z oficiálního videa a mnohem více připomíná koncept z Resident Evil 4 nebo Resident Evil 7. Hra se pozastaví jako v remacích druhého a třetího dílu a hráč má dostatek času udělat, co potřebuje. Navíc během testu nebyla nikde znázorněná měna, kterou lze vidět na oficiálním obrázku a není tudíž jisté, jestli bude hrát ve výsledku nějakou roli, nebo zda vývojáři mechanismus nevyškrtli. V tom případě by ale za své zřejmě vzala i tajemná žena v plášti, která má plnit funkci obchodníka.

Podle citovaného zdroje bychom se měli dočkat dalšího oficiálního videa v srpnu, kdy pravděpodobně proběhne další prezentace Sony, nemáme prý ale nutně očekávat potvrzení poslední informace, která se týká VR režimu. Podle Biohazard Declassified se na speciálním módu pracuje, ale Sony jej prý neoznámí do chvíle, než bude plně připravená. Není proto vyloučena ani možnost, že VR režim přijde až po vydání hry, které je v tuto chvíli naplánováno na příští rok.

# horor # japonské # resident evil # survival

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru