Další detaily o nových Assassinech. Co v sobotu nezaznělo

Remake prvního dílu nevzniká. Hexe je asi horor. A proč si až teď Ubisoft troufl na Japonsko

Zdroj: Ubisoft
11. 9. 2022

Ubisoft včera představil celou řadu nových titulů ze série Assassin’s Creed. Ačkoli se skutečně mluvilo o většině z toho, co předtím uniklo neoficiální cestou, a dokonce i něčem navíc, v případě projektů Red a Hexe jsme se v nedočkali skoro ničeho navrch a nezazněly dokonce ani některé informace, které se už pár dní přetřásají díky insiderům. Naštěstí producent Marc-Alexis Côté prozradil alespoň o maličko víc magazínu Video Games Chronicle, který jej vyzpovídal. Další podrobnosti se pak objevily přímo na oficiálním blogu Ubisoftu nebo v článku magazínu Axios.

Projekt Red zasazený do feudálního Japonska má být další opravdu velký Assassin’s Creed. Pracuje na něm studio Ubisoft Quebec a vývoj vede Jonathan Dumont. Hra vyjde nejdříve v roce 2025 a Ubisoft ji označuje jako třetí kapitolu v historii celé značky. Půjde o změnu na poli hratelnosti i technologie a plný přechod na nové konzole. Jednou ze změn má být ještě dynamičtější svět, který se má vyvíjet okolo hráče, naznačuje Marc-Alexis Côté. Titul má být realističtější i díky animacím a prostředí komplexnější.

Už teď Ubisoft láká, že Red bude podporovat mnoho let po vydání dalšími rozšířeními. Pokud jde o to, proč až nyní Ubisoft vezme hráče do Japonska, po kterém fanoušci volali tolik let, věří Côté, že až nyní mají dostatek zkušeností, aby zvládli toto náročné téma. Do Japonska se prý chtěli pustit už dřív, ale teprve teď mají jistotu, že dokáží vystihnout kulturu, která je tak odlišná. Teď údajně mají vše pro to, aby dostáli vysokým očekáváním fanoušků. Zatímco Mirage má být akční adventura jako na začátku ságy, Red bude opět akčním RPG, zaznělo v příspěvku na oficiálním blogu.

Projekt označený jako Hexe vyvíjí studio Ubisoft Montréal a vede jej Clint Hocking podepsaný pod Far Cry 2 či Watch Dogs: Legion. Má se jednat o trochu jiný žánr a můžeme zřejmě očekávat prvky hororu. Autoři se prý naučili, že nemusí přicházet s RPG každý rok, protože hry jako Origins, Odyssey a Valhalla “žijí” déle a dokážou hráče bavit po dlouhou dobu. Zejména pokud dostávají podporu díky post launch obsahu, podotýká Marc-Alexis Côté. Hexe má podle něj nabídnout jiný zážitek ve smyslu hry i její struktury a nemá patřit svým rozsahem mezi největší hry. Hocking má titulu dodat patřičnou odlišnou perspektivu.

Invictus je jméno nové standalone multiplayerové hry ze série Assassin’s Creed. Dělají na něm specialisté, kteří mají zkušenosti s vývojem For Honor či Rainbow Six Siege. Tenhle projekt vzniká vedle velkých singlových her Red a Hexe. Côté připomíná, že už multiplayer samozřejmě byl součástí ságy, ale teď by měl být přístupnější a otevřený masám. Chtějí využít zkušenosti s For Honor a Rainboiw Six Siege, aby značku obohatili o něco nového.

Projekt Jade zasazený do starověké Číny je plnohodnotné AAA open world akční RPG na mobily, říká Côté. Bude free-to-play a hráči si v něm vůbec poprvé vytvoří svou vlastní postavu. Stále není jisté, zda vzniká ve spolupráci s Tencentem, jak se všeobecně předpokládalo. Druhá mobilní hra pak vzniká exkluzivně pro předplatitele Netflixu a bude nějak propojena s chystaným hraným seriálem stejné streamovací služby.

Marc-Alexis Côté naopak v rozhovoru pro magazín Axios vyloučil nějaké dřívější spekulace. Nevzniká podle jeho slov remake prvního dílu ani žádný spekulovaný crossover z Egypta. V případě remaku jedničky se po představení Mirage zdá, že šlo buď o nedorozumění a špatnou interpretaci nějakých uniklých materiálů, anebo jednoduše kachnu.

Na oficiálním blogu Ubisoftu Côté ještě uvedl, že přechází na delší vývojový cyklus, aby byl model udržitelnější pro týmy. Autoři budou mít na své projekty více času a mezi jednotlivými tituly mohou být větší rozestupy.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru