Další části Final Fantasy VII by mohly přicházet rychleji

Tecuja Nomura naznačuje menší celky a nevyvrací formu DLC. Stále ale nezná jejich počet

Zdroj: Square Enix
28. 4. 2020
Název hry: Final Fantasy VII Remake Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 10. 4. 2020 Platformy: , , Žánr:

Ve včerejším novinkovém souhrnu jsme rozebíraly informace, týkající se dalších částí remaku Final Fantasy VII. Magazín Entertainment Weekly měl příležitost, promluvit si s producentem Jošinorim Kitase, který potvrdil předchozí slova šéfa vývoje Tecuji Nomury, že se na pokračování příběhu – a tedy druhé části – usilovně pracuje. Ani jeden z vedoucích pracovníků však veřejně nemluví o finálním počtu dílů, ani o tom, kdy by se jich hráči měli dočkat a nic zásadního na tomto stavu nemění ani obsah oficiálního průvodce hrou Final Fantasy 7 Remake Ultimania. Přesto z ní ale vychází najevo, že se vývojáři myšlenkami, jakým způsobem dokončí příběh hry, zabývají opakovaně a jsou ochotní přemýšlet v zásadě nad jakýmikoliv variantami.

Každý, kdo už dohrál první část remaku – bez ohledu na to, že na krabičce není o budoucím rozdělení na epizody nic řečeno – už ví, že pokračování může navázat všelijak. Přáním vývojářů ze Square Enix nicméně je, doručit hráčům další porci obsahu co nejdřív a cesta podle producenta může vést přes větší počet menších přídavků. „Všechno záleží na tom, kolik částí bude příběh remaku mít. Pokud jej rozdělíme na větší díly, zabere to více času. Pokud se zaměříme na menší ale detailnější sekce, pak bude vývoj rychlejší,“ říká Tecuja Nomura ve zmiňované knize. Potvrzuje tím ale, že minimálně v době přípravy této publikace, která se 752 stranami vychází právě dnes, nebylo o počtu jednotlivých dílů rozhodnuto a vzhledem k možnostem herního vývoje se na tom dosud nemuselo nic změnit. Ani spekulace o trilogii, kterou sám Jošinori Kitase v knize zmiňuje, tak zřejmě není definitivní a rozhodování mohla ovlivnit i aktuální situace ve světě.

Vyloučena přitom není ani eventualita, že by další části vycházely digitálně a postupně rozšiřovaly základní hru. „Chtěl bych opravdu rychle dokončit druhou část, čímž ale neříkám, že bych nebyl spokojen s objemem té první. Netrpěliví hráči by určitě chtěli mezi díly kratší rozpětí, proto si pokládám otázku, zda můžeme vydat druhou část digitálně,“ říká Nomura. Pokud by se tak vývojáři rozhodli, existuje jistá šance, že by Square Enix nemusel vysvětlovat, proč nezachoval kontinuitu, kdyby už další velký díl nevyšel po letech vývoje také pro PlayStation 4. V případě DLC s novou lokací a posunem v příběhu by totiž hráči opravdu nemuseli čekat dlouho, zůstává ale otázkou, zda by byli s mírou obsahu v porovnání s cenou spokojeni.

Nahlásit chybu v článku

8

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru