Cyberpunk 2077, CD Projekt, Cyberpunk 2077 bude mít mikrotransakce v multiplayeru

Cyberpunk 2077 bude mít mikrotransakce v multiplayeru

Chceme, aby byli hráči šťastní, říkají vývojáři. I proto prý nebude next-gen verze dražší

Zdroj: CD Projekt RED
7. 9. 2020
Název: Cyberpunk 2077 Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , , , , Žánr: , Datum vydání: 10. 12. 2020

Minulý týden oznámili vývojáři ze studia CD Projekt RED, že se rozhodli dopřát hráčům vylepšenou verzi Zaklínače 3 pro nové konzole a nečekaně také PC. Nečekaná novinka byla doplněna informací, že stávající majitelé hry – i když bez upřesnění konkrétní edice – budou moci upgrade provést zcela zdarma, čímž oblíbené polské studio stvrdilo svojí dlouholetou náklonnost ke svým zákazníkům. Ve stejném duchu pak pokračují zkraje nového týdne s upřesněním, jak to bude s mikrotransakcemi v Cyberpunku 2077, kolik DLC hra obdrží, v jaké fázi se momentálně nachází samotný vývoj a zmiňují také jednu nepříjemnost spojenou s cenou očekávané kyberpunkové hry na PS5 a Xboxu Series X.

Začněme mikrotransakcemi, které vývojáři plánují zahrnout do multiplayerové části Cyberpunku 2077. Ta by měla podle předchozích vyjádření dorazit někdy po vydání hlavní singleplayerové části a lidé z CD Projektu RED ji vnímají jako plnohodnotný projekt. O mikrotransakcích přitom přemýšleli už loni v listopadu, kdy o nich poprvé promluvil prezident společnosti Adam Kicińský a stejný muž nyní přináší další detaily. Od úvah nad možností koupit si něco ve hře za skutečné peníze se už CD Projekt RED přesunul k jejich potvrzení, sám Kicińský ale během zveřejňování finančních výsledků za uplynulé čtvrtletí slíbil, že zůstanou k hráčům maximálně féroví.

Kicińský dodává, že cílem návrhu veškeré sekundární monetizace je najít způsoby, aby hráči „rádi utratili své peníze“, což vyžaduje, aby měly ony věci nějakou hodnotu.

„Nikdy jsme se k našim fanouškům nechovali agresivně. Jednáme s nimi fér a jsme přátelští. Takže, pochopitelně, nebudeme agresivní ani tentokrát, ale očekávejte, že se [ve hře] objeví skvělé věci ke koupi,“ říká prezident společnosti. Dodává, že cílem návrhu veškeré sekundární monetizace je najít způsoby, aby hráči „rádi utratili své peníze“, což vyžaduje, aby měly ony věci nějakou hodnotu. „Stejně jako v případě našich singleplayerových her, chceme, aby hráči rádi utratili za naše produkty své peníze. Nebudou naštvaní, ale udělá jim to radost, to je náš cíl,“ vysvětluje Kicińský.

Pokud byste se ptali na multiplayer jako takový, který defacto nebyl formálně oznámen, ani tentokrát nevyzradili vývojáři žádné detaily. Ústy svého šéfa ale slíbili, že ještě před vydáním hry 19. listopadu záležitost ujasní a vyjádří se i na konto plánovaných DLC. K nim Kicińský pouze dodal, že hráči mohou očekávat podobný přístup jako tomu bylo u Zaklínače 3 a ve výsledku by se měli těšit ještě na větší porci. Pro úplnost tedy připomínáme, že předchozí hra studia obdržela dvě velká příběhová rozšíření, v nichž bylo možné strávit odhadem minimálně 10-15 hodin, což nezní vůbec špatně a očekáváme, že podpora skrze tato DLC může trvat i několik let.

Poslední zajímavé informace se točí kolem aktuálního stavu vývoje a ceny next-gen verzí, o nichž se blíže mluvilo v rámci červnového vysílání Night City Wire. V prvním případě došlo na nepřímé ujištění, že už žádný odklad vydání nepřijde – hra se má momentálně připravovat na svou certifikaci a zdá se, že na konci listopadu Cyberpunk 2077 skutečně dorazí. Pokud si ho koupíte hned, můžete navíc počítat s bezplatným upgradem na verzi pro novou generaci vaší konzole, ať už půjde o PlayStation, nebo Xbox. Plánujete-li si však počkat a koupit hru až poté, co Sony a Microsoft do nové generace nakročí, nemusíte se obávat vyšší ceny, k níž už někteří vývojáři a vydavatelé přistoupili. Adam Kicińský uvedl, že se „cena bude pohybovat kolem té aktuální“, což v rámci konzolí PS4 a Xbox One znamená 69,99 eur, resp. 59,99 dolarů. Nepoměr mezi kurzem obou měn je už však něco, co vývojáři alespoň prozatím nijak nezohledňují.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru