Čtyřčlenný split-screen v Halo neplatí pro kampaň

Hra utrpěla po prezentaci další ránu. Vývojáři tvrdí, že jde o „první díl“ s otevřeným světem

Zdroj: Microsoft
27. 7. 2020
Název hry: Halo Infinite Vývojář: Vydavatel: Platformy: , Žánr:
Halo Infinite

Nepřesvědčivou ukázku Halo Infinite z prezentace Xbox Games Showcase jsme probírali už o víkendu. Krátce poté se ale začaly objevovat další informace, které pošramocené reputaci série a vývojářů z 343 industries rozhodně nepomáhají. Proklamovaný split-screen, o němž mluvili vývojáři před rokem a který se může stát pro mnohé hráče důvodem ke koupi, nebude čtyřčlenný napříč celou hrou. Ačkoliv předchozí vyjádření nebylo přesné, neustále zmiňovaná síla Xboxu Series X v mnohých hráčích vzbudila dojem, že si čtyři hráči na jedné obrazovce zahrají nejen multiplayer, ale také kampaň, což však podle šéfa designu z 343 Jerryho Hooka neplatí.

„Ahoj, všichni, viděl jsem několik zpráv o tom, že kampaň [Halo Infinite] podporuje 4 hráče ve split-screenu a chtěl bych to uvést na pravou míru. Halo Infinite si v kampani zahrají ve split-screenu 2 hráči a až čtyři v online režimu,“ napsal Hook na svůj Twitter. Hráčům se pochopitelně omluvil za nedorozumění, ale v podstatě jen podtrhl masivní vlnu zmatení kolem postupu Microsoftu a nového Xboxu jako takového. Co víc, na četné dotazy ohledně čtyřčlenného split-screenu alespoň pro multiplayer už Hook neodpověděl a jediné, o co se teď můžeme opřít, je v úvodu zmiňované rok staré vyjádření. Tehdy vývojáři v komunitním streamu a posléze na Redditu potvrdili, že režim čtyř hráčů na rozdělené obrazovce „testují a jsou s ním spokojeni“, což by bylo v souladu s tím, jak fungoval split-screen například v Halo 4.

Jde o nejambicióznější kampaň, kterou jsme kdy pro Halo vytvořili. Jedním ze způsobů, jak jsme o hře občas přemýšleli, bylo jako kdybychom měli Halo: Combat Evolved a strhli všechny zdi.

Pokud bychom se však měli vrátit ke kampani, v návaznosti na Xbox Games Showcase o ní před několika dny mluvil šéf studia 343 industries Chris Lee. Popsal ji jako kampaň z Halo: Combat Evolved, ze které však konečně bylo možné sejmout všechny bariéry a vpustit hráče do otevřeného světa. „Jde o nejambicióznější kampaň, kterou jsme kdy pro Halo vytvořili. Jedním ze způsobů, jak jsme o hře občas přemýšleli, bylo jako kdybychom měli Halo: Combat Evolved a strhli všechny zdi, čímž dáváme hráči svobodu v prozkoumávání,“ řekl Lee v rozhovoru pro magazín WCCF Tech. Dodal také že jedním z nejdůležitějších prvků celého příběhu bude pilot, který našel a zachránil Master Chiefa. Má být podle Leeho spojnicí mezi starým známým světem Halo a novému pojetí, které má fungovat jako reboot celé značky.

Vývojáři rovněž zopakovali, že si jsou i nadále jistí tvrzením ohledně trvanlivosti Halo Infinite. Mluvilo se o dlouhých deseti letech, po které má pravidelně přicházet nový obsah a hra pravidelně růst, což je plán, který je stále aktivní. „Hru vytváříme coby platformu, abychom mohli skrze ní vyprávět další příběhy i v budoucnu. Pořád tu je spoustu příběhů o Master Chiefovi, které chceme vyprávět a učinit z nich v nadcházejících letech součást Halo Infinite,“ dodává Chris Lee.

# akční # fps # halo # sci-fi # střílečka

Nahlásit chybu v článku

2

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru