Call of Duty se má i roce 2023 dočkat prémiového obsahu

Activision však momentálně řeší také odliv fanoušků a úniky informací z Modern Warfare 2

Zdroj: Activision
3. 8. 2022

Série Call of Duty si má vzít po vydání Modern Warfare 2 a Warzone 2 delší pauzu, která zapříčiní vynechání nového plnohodnotného dílu v roce 2023. S touto informací v únoru letošního roku přišel Jason Schreier z agentury Bloomberg, a ačkoliv ji nikdo z povolaných oficiálně nepotvrdil, zprávu v pozitivním duchu komentovala i další média a je velmi pravděpodobné, že se tak skutečně stane. Se zveřejněním finančních výsledků za uplynulé čtvrtletí ale Activision trochu zamíchal kartami, když potvrdil, že i v nadcházejícím roce hodlá hráčům nabídnout „prémiový placený obsah“, vztahující se k populární značce, i když společnost přesněji nevymezila, o co má konkrétně jít.

Potenciálně je možné i to, že se informace o odkladu Call of Duty pro rok 2023 nepotvrdí a Activision na hře ve skutečnosti pracuje.

„Naše týmy jsou napříč ekosystémem Call of Duty připraveny podporovat vydané hry živým obsahem, zatímco budou pokračovat ve vývoji prémiového placeného obsahu pro rok 2023 a roky následující,“ zní stanovisko Activisionu ze zprávy o výsledcích za 2. čtvrtletí finančního roku 2022. Activision v případě vydaných her samozřejmě mluví o Modern Warfare 2, které dorazí 28. října, a zmíněném pokračování battle royale odbočky Warzone s plánovaným uvedením do konce tohoto roku. Onen prémiový placený obsah se tak může klidně vztahovat pouze k těmto titulům a představit si pod tím můžeme například nějaký vlastní sofistikovanější herní mód – i když v takovém případě by mohlo dojít na nežádoucí tříštění komunity a v kontextu toho, jak Call of Duty fungovalo v uplynulých letech je to spíše nepravděpodobné. Půjde tedy o něco kosmetického? A spadalo-by to ještě do definice prémiového obsahu? Otázek mnoho, odpovědi žádné a přinese je zřejmě až čas. Potenciálně je možné i to, že se informace o odkladu Call of Duty pro rok 2023 nepotvrdí a Activision na hře pracuje, i to by ale bylo vzhledem k okolnostem spíše překvapení.

Nebyly to však pouze informace o novém obsahu, které momentálně Activision probírá. Řešit musí také odliv aktivních hráčů, jejichž počet poprvé od roku 2019 klesl v měsíční metrice pod 100 milionů. Ve čtvrtletí, které skončilo 30. června, byl celkový počet aktivních hráčů v jednom měsíci na úrovni 94 milionů, přitom v prvním čtvrtletí roku 2021 se číslo pohybovalo kolem 150 milionů. Způsobené to může být nižším zájmem o druhoválečné zasazení, které se dotklo Warzonu, a obecně nepříliš kladně přijatým dílem Call of Duty: Vanguard. Activision a týmy starající se o Call of Duty ale neskládají hlavu do dlaní a kromě rozšiřování počtu zaměstnanců samozřejmě usilovně pracují na zmíněném Modern Warfare 2.

I kolem tohoto titulu je navíc v uplynulých hodinách poměrně rušno, protože proběhla živá prezentace hry pro vybrané sportovce z USA, kteří se rozhodně nezdráhali zmiňovat se o akci na sociálních sítích. V tweetech, které sdílel například renomovaný insider Charlie Intel, tak můžete zahlédnout, jak vypadá lobby multiplayerového zápasu, došlo i na několik sekund záběrů vlastní hry a hlavně, na jednom z obrázků byl definitivně potvrzen mód DMZ, který má být inspirovaný Tarkovem. Na to konto pak Activision potvrdil, že o Modern Warfare 2 bude mluvit v neděli během dalšího kola ligy v Call of Duty a je pravděpodobné, že něco z toho, co viděli například fotbalisté na zmíněné prezentaci bude moci sledovat i veřejnost.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru