Bývalý designér Payday a autor GTFO pracuje na nové hře

Bývalý designér Payday a autor GTFO pracuje na nové hře

Jejím tématem budou znovu velké loupeže. Jsem zpět na místě činu, hlásí Ulf Andersson

Zdroj: Ilustrační foto, Overkill Software
30. 8. 2022

Vývojáři ze studia Overkill mají plné ruce práce s tím, aby během setrvalé podpory Payday 2 mohli dále pracovat na vývoji Payday 3. O okolnostech, za kterých započal vývoj očekávaného pokračování, jsme psali na Vortexu opakovaně, a nechyběly mezi tím ani informace, kterak z Overkillu v době poměrně vážné krize odcházeli jednotliví zaměstnanci. Byl mezi nimi i designér obou dosud vydaných dílů Ulf Andersson, který si založil vlastní studio 10 Chambers a poslal do světa kooperativní hororovou střílečku GTFO. Protože ale akce na konci loňského roku vyšla, lidé z 10 Chambers nezahálí a pustili se do nového projektu. Díky rozhovoru s Ulfem Anderssonem pro magazín NME (přes PC Gamer) se však konečně dozvídáme, že půjde o další záležitost točící se kolem velkých loupeží, k nimž se designér chtě nechtě zase vrátil.

„Jo, jsem zpět na místě činu – je to kooperativní střílečka zaměřená na loupeže, která má techno-thriller námět,“ řekl Andersson v rozhovoru. Nevolil zrovna vybíravá slova, když mluvil dále o konceptu své hry, potvrdil nicméně, že poslední dobou čte hodně sci-fi, zamiloval se do kyberpunku a dalších podobných záležitostí, takže jeho nová hra tohle všechno skloubí dohromady. Hráči by zároveň neměli čekat kopírku Payday nebo jeho lepší verzi. Ulf Andersson potvrdil, že se v jeho hře bude méně střílet, ale na druhou stranu prý zase nemáme čekat bůhvíjakou obtížnost, aby hráči neumřeli třeba po hodině tichého postupu. „Payday má masivní problém s tím, že vybudí akci a ta pak na téhle úrovní zůstává,“ zamířil Andersson i do svých řad a naznačil, že tentokrát udělá věci správně.

Naznačil, že by hra mohla působit trochu jako Left 4 Dead v tom ohledu, že se hráči nachází uprostřed vážné situace, kterou jsou do značné míry zmítaní a nemohou ji příliš ovlivnit. Pořád ale jde jen o obecné představy a podle všeho budeme na hru ještě několik let čekat. Nemá ostatně ani jméno, což Andersson vysvětlil prostě tím, že se může klidně v budoucnu změnit, což zřejmě platí o všem ostatním, co už o projektu padlo. To hlavní ale patrně zůstane, takže pokud máte rádi tenhle žánr a chcete něco od člověka, který se podepsal pod povedený Payday, máte co vyhlížet.

 

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru