Blizzard zřejmě pracuje na AAA first person střílečce

Blizzard zřejmě pracuje na AAA first person střílečce

Nové inzeráty vykreslují hru v nadšených superlativech. Vyjít má na počítačích i konzolích

Zdroj: Blizzard
12. 3. 2021

Je to pouhý týden, kdy se nechali vývojáři z Blizzardu slyšet, že po vydání remasteru Diabla II s vylepšování starších her na nějaký čas přestanou a opět se vrhnou do práce na úplně nových projektech. A hle, před několika hodinami zveřejnili spoustu inzerátů na nově otevřené pozice, v nichž lákají zájemce k vývoji dosud neoznámené akční hry. První zmínky o nových pracovních příležitostech přišly od některých členů týmu – jmenovitě grafiků Dana Johna Coxe a Janice Chu – kteří na Twitteru nešetřili proklamacemi, že se jedná o pravděpodobně ten nejlepší projekt, na kterém kdy mohli pracovat a vyzdvihli skvěle složené jádro nového týmu. Oba pak hru popisují jako opravdu opravdu skvělou a vyzívají všechny, kdo mají zájem se na projektu podílet, aby jim napsali soukromou zprávu, kde obratem obdrží odkazy na jednotlivé inzeráty.

Z povahy nabízených pracovních míst je patrné, že projekt je na samém začátku – Blizzard shání vedoucí pracovníky do oddělení grafiky, technologií, designu i produkce, přesto ale neváhá zmínit několik detailů, na základě kterých si můžeme udělat alespoň hrubý obrázek o tom, co se přesně chystá. Jak už bylo řečeno výše, má se jednat o akční hru, podle detailů jednotlivých inzerátů ale můžeme doplnit, že má jít o first person střílečku s moderní grafikou a unikátním vizuální stylem. Co se týče grafiky, Blizzard chce takové vývojáře, kteří jsou schopni zpracovávat koncepty, modely a textury ve velmi kreativním prostředí, v němž se kombinují tradiční estetické styly s 3D technikami nové generace. A protože půjde o akční záležitost, Blizzard shání rovněž designéry soubojů, kteří jsou zběhlí v žánru FPS a akčních hrách obecně, ať už se to týká online hraní, nebo singleplayeru. V neposlední řadě je mají doplnit level designéři, na které rovněž nejsou kladeny nízké nároky – musí totiž umět zpracovat epické a nezapomenutelné světy, což se lehce řekne, ale…

No, humor stranou, ať už v Blizzardu vzniká cokoliv, stojíme na začátku patrně dlouhé cesty a je zbytečné příliš se nořit do nekonkrétních detailů, případně spekulovat nad tím, zda bude hra vycházet z úplně nové značky, nebo naváže na některou z tradičního portfolia. Kandidáti by se našli (zdravíme zrušenou střílečku ze světa StarCraftu!), ale dokud Blizzard sám něco neoznámí, nechceme snad ani předvídat. Je každopádně příjemné sledovat, že Blizzard nestojí na místě, což podtrhuje necelých 400 (!) inezrátů na nová pracovní místa, z čehož pouze 55 se týká popisované neoznámené hry.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru