Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, Paradox Interactive, Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 vyjde příští rok

Autoři upířího Bloodlines 2 se obávají uspíšeného vydání

Vývojáři se chtějí vyvarovat chyb prvního dílu a hru raději vydají o něco později

16. 10. 2019

Jestliže jste snad jako řada dalších virtuálních krvesajů netrpělivě vyhlíželi vydání akčního RPG Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 a těšili se na počátek příštího roku a na temné dobrodružství s upíry v hlavní roli, tak pro vás máme špatnou zprávu. Vývojáři z týmu Hardsuit Labs čerstvě oznámili odklad hry a nekonkrétní počátek roku 2020 nahradila ještě méně konkrétní fráze „později v roce 2020“.

Oznámení přichází ve formě společného prohlášení Andyho Kiplinga a Briana Mitsody ze zmíněného týmu a v tom vysvětlují, že důvodem pro odklad není nic menšího, než snaha přinést co možná nejlepší zážitek. Práce na Bloodlines probíhají již více než tři roky a k tomu Kipling a Mitsoda dodávají následující: „Přinést důstojného nástupce Bloodlines pro nás znamenalo nejen dát si záležet na ambicích této pozoruhodné hry, ale také povinnost zajistit, abychom neopakovali chyby originálu.“ Zde autoři konkrétně naráží na fakt, že dle jejich názoru vyšel originál příliš brzy a jeho vstup na trh byl uspíšený a provázený řadou porodních bolestí. Hra obsahovala chyby a byla mnohými považována za nedodělanou. Na oblíbenost to ale paradoxně příliš vliv nemělo a kupříkladu magazín PC Zone hru obdařil titulem „nejlepší zabugované hry, jaká kdy vyšla“. A pokud by tým tvrdošíjně trval na dodržení dříve přislíbeného vydání v prvním čtvrtletí příštího roku, tak by hrozila velmi podobná situace a následně i překotná snaha záplatovat a upravovat.

Dnes oznámený odklad je přitom zjevně tím posledním krokem ve snaze se něčemu takovému vyhnout. V průběhu letošního roku totiž autoři zkoušeli svoji efektivitu navyšovat i jinými způsoby. Dvojice vývojářů nekonkrétně zmiňuje zlepšování pracovních procesů a už konkrétnější rozšiřování vývojářského týmu. Podobných kroků přitom údajně bylo ještě více a vývojáři je slibují blíže přiblížit na akci PDXCON, která začíná již pozítří v Berlíně a která se zaměřuje na prezentaci her od Paradox Interactive. Jenže tak jako tak, vylepšené pracovní procesy ani rozšiřování týmu nakonec nestačilo a snaha naplnit ambice pokračování tvůrce dohnala až k současnému odkladu.

Pro úplnost ještě dodám, že kromě snahy vyhnout se problematickému a uspíšenému startu vývojáři ve svém prohlášení ještě přislíbili v pokračování přinést také promyšlený a větvený příběh, skvěle zahrané postavy i smysluplně vystavěný temný svět hry. Z toho nepřímo vyplývá, že po designové stránce se není čeho obávat a autoři plánují čas navíc věnovat spíše technickému vyladění hry. Ta dorazí na současné konzole i na PC, bohužel ale nelze říci žádné konkrétnější datum vydání.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru