Autoři Payday oznamují vlastní fantasy D&D hru

Autoři Payday oznamují vlastní fantasy D&D hru

Live service projekt Baxter se soustředí na online a kooperaci. Půjde o Payday ve středověku?

Zdroj: Starbreeze Studios
5. 12. 2023

Vývojáři ze švédského studia Starbreeze v průběhu včerejšího odpoledne oznámili nový projekt, kterým se budou zabývat souběžně s dalším vývojem série Payday. Jde o projekt Baxter, akční fantasy s licencí Dungeons & Dragons od Wizards of the Coast, které bude zaměřené na multiplayer, konkrétně hraní v kooperaci, a podobně jako Payday bude stát na live service základu. Vývojáři a současně i vydavatelé odhalili několik drobných detailů, podělili se o první artworky a přislíbili vydání v roce 2026.

„Hra s interním označením projekt Baxter, zasazená do světa D&D, ponese charakteristické rysy her od Starbreeze, jako je kooperativní multiplayer, záruku dlouhé životnosti skrze model live service, zapojení komunity a zážitek větší než sám život,“ uvádí zástupci studia v tiskové zprávě. Potvrzují také, že titul bude pohánět Unreal Engine 5, a až v roce 2026 dorazí na „všechny vedoucí platformy“, bude mezi nimi podporovat cross-play. Generální ředitel Starbreeze Tobias Sjögren dodává, že spojení s Wizards of the Coast a značkou Dungeons & Dragons pro ně byla přirozená volba, protože podle jeho slov produkty obou společností sdílí podobné DNA a nabízí hráčům volnost, stejně jako znovuhratelnost.

Zdroj: Starbreeze Studios

Spolupráci si pak samozřejmě pochvalují i v Hasbru, které licenci na D&D drží a Eugen Evnas, který se ve společnosti stará právě o nakládání se značkou, naznačuje setrvalý růst portfolia digitálnch produktů stojících na pravidlech oblíbené stolní hry. Podtrhuje rovněž, že rok 2023 byl pro něj a značku D&D velmi speciální, čímž nepochybně naráží na fenomenální úspěch Baldur’s Gate.

Zda se projektu Baxter povede podobně, je v tuto chvíli složité odhadnout, skoro se ale zdá, že vývojáři ze Starbreeze chtějí využít formuli Payday a naroubovat ji na fantasy prostředí. Samozřejmě ne nutně ve spojitosti s loupežemi, ale pokud už nyní mluví vývojáři o silném napojení na online kooperaci, působí to jako další PvE záležitost, která by s ohledem na zkušenosti týmu nemusela špatně dopadnout. Konkrétnější náznaky ale v dohledné době neočekáváme.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru