Vývojáři z Moon Studios učinili důležitý krok stran svého budoucího fungování. Zajistili si totiž nezávislost na vydavateli své nejnovější hry – společnosti Take-Two – a jsou připraveni stát na vlastních nohách. Informovali o tom na sociálních sítích Rest for the Wicked, protože právě této hry se celá kauza týká.
Za vším je samozřejmě loňský prodej labelu Private Division, který No Rest for the Wicked vydával a aktuální zprávu lze chápat jako dokončení kroků, které vývojáři začali podnikat už před několika měsíci. „Stát se nezávislí je pro nás velmi důležitým krokem a chtěli jsme tento moment sdílet spolu s vámi,“ uvádí vývojáři na sociálních sítích. Současně s tím zlevňují o 30 procent cenu předběžného přístupu a vyjadřují vzrušení z toho, co studio i jejich aktuální hru čeká v blízké budoucnosti.
Going independent has been an important step for us, and we want to mark this moment with all of you.
To celebrate this and the Wicked Inside, No Rest for the Wicked is available at a special discount—making this the perfect time to dive in.
Je důležité připomenout, že když Take-Two prodávalo Private Division, dělo se tak s téměř všemi hrami, které pod tento label spadaly. Nově vznikající titul od Moon Studios ale v seznamu prodaných značek nebyl, takže vývojáři museli jednat přímo s Take-Two. Zpráva pak jde ruku v ruce s velkým updatem, který vývojáři upřesnili na Steamu. Už dříve dostal update označení The Breach a v průběhu včerejšího dne byl představen prostřednictvím dalšího vývojářského deníčku.
The Breach rozšíří příběhovou kampaň hry o nové lokace, zbraně, frakce, nepřátele i zbraně a prohloubí také utvářející se lore hry. Celkově by pak mělo dojít na zdvojnásobení velikosti celé herní mapy a tím pádem prodloužil i herní dobu předběžného přístupu. Teď se vývojáři vrhnou na další velké updaty, v rámci kterých by měla do hry přijít kooperace až pro 4 hráče nebo nová hudba od skladatele soundtracku pro Oriho Garetha Cokera.
A když už jsme několikrát zmiňovali sérii s Orim, sluší se také podotknout, že obě hry už dohromady prodaly přes 15 milionů kopií. Designér a vedoucí vývoje Thomas Mahler ve svém příspěvku na Twitteru nezapomněl podotknout, že ještě před vydáním prvního dílu ze všech stran slýchali, že je žánr metroidvanií mrtvý, a to víc si takového velkého úspěchu váží. Ori coby značka nicméně i nadále náleží Microsoftu.
In other amazing news:
The Ori series has now sold more than 15 Million copies.
Not too shabby for a Metroidvania and a genre we were told is dead when we started to work on it! 👍😂
So thank you to everyone who supported us so far – MUCH LOVE! ❤️
Na Orim se mi hrozně líbilo, že se grafickým zpracováním a plynulostí hry vymykali standardům tohoto žánru. Jednička byla krásná se skvělou hratelností. Dvojka byla ještě o úroveň výš co se grafického zpracování týče a přibyly i nové propracované mechaniky. Nová hra vypadá zase nádherně a alespoň z prezentovaných videií je vidět, že optimalizace a plynulost hry je skvělá. To se dnes už moc často nevidí.
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.