Autoři Flight Simulatoru budou vylepšovat mapu světa

Postupné updaty přidají další detaily, letiště i aktivity. Chystají se i nová letadla a helikoptéry

Zdroj: Microsoft
8. 9. 2020
Název hry: Microsoft Flight Simulator (2020) Vývojář: , Vydavatel: Datum vydání: 18. 8. 2020 Platformy: , Žánr:

Nový Flight Simulator od vývojářů ze studia Asobo vyšel přesně před třemi týdny. Za tu dobu se kolem hry otočilo více než milion hráčů, čemuž pochopitelně pomohlo i vydání na Game Passu, prvotní vlna okouzlení je ale pravděpodobně u konce a nyní přichází čas na aktivaci dlouhodobého plánu. Právě na něj se proto redaktoři magazínu Gaming Bolt ptali šéfa vývoje Jorga Neumanna, který odhalil, co v nadcházejících měsících a letech mohou fanoušci a hráči očekávat. Není toho málo a skutečně se zdá, že aktuální Flight Simulator vznikal v duchu konceptu live service her a nějakou dobu si s ním užijeme.

„Jak už jsme říkali nějakou dobu, uvedení Microsoft Flight Simulatoru je jen začátek naší cesty,“ říká vzletně Neumann. Slibuje, že budou pokračovat v neustálém vylepšování a aktualizacích, které by se měly skutečně promítnout do několika příštích let. „Budeme se snažit nabízet smysluplné updaty na měsíční bázi. Plán je pravidelně nabízet aktualizace světa, vylepšení simulace a také velké updaty,“ vymezuje šéf vývoje. Zastavme se však u jednotlivých okruhů, protože jejich detailní popis je pro možná trochu váhající hardcore hráče důležitým uklidněním.

V první řadě se vývojáři z Asobo zavazují, že budou vybírat jednotlivé regiony nebo dokonce celé státy a vylepší jejich vzhled, přidají další ručně upravená letiště, aktivity a další elementy, které podpoří motivaci prozkoumávat daný region. Co se týče vylepšování vlastní simulace, tam chtějí lidé z Asobo spoléhat na aktivní komunitu, která například na Redditu přináší řadu námětů k zamyšlení a poukazuje na chyby v počasí, umělé inteligenci i fungování konkrétních systémů jednotlivých letadel. No a nakonec ony velké updaty – doslova pojmenované jako Big Updates – by měly přinášet výrazné nové prvky, kam Neumann hned zařadil helikoptéry. Doufejme proto, že postupně bude růst nejen nabídka samotných letadel, ale také jejich různé třídy a typy, jako jsou vedle absentujících vrtulníků také kluzáky.

„Nad rámec toho všeho je pak nutné pochopit, že nehledíme na hru výhradně jako na simulátor, ale jako na platformu,“ dodává designér. Aby však jeho slova nepůsobila jako prázdná floskule, vysvětluje, že za označením „platforma“ vidí zejména odpovědnost vůči hráčům, když do hry přibudou nová letadla. „Rozhodně chceme nabídnout víc strojů, ale pro každý musíme vyvinout vlastní letový model a spoustu dalších věcí. Hlavní myšlenkou za tím vším proto zůstává, že ať už do hry přidáme jakoukoliv novou věc, musíme si být jistí, že bude opravdu výjimečná,“ dodává Neumann. A v tomto duchu pokračuje i při otázce na Xboxovou verzi, po které se spoustu hráčů ptá s vědomím, že jim hardware jejich počítače na plnohodnotné podání hry jednoduše nestačí. „Jsme si jistí, že simulátor bude skvělý na Xboxu, stejně jako je na PC. Některé věci mohou být dokonce lepší […], více si ale povíme, až se verze pro Xbox přiblíží svému uvedení,“ uzavírá šéf studia.

Nahlásit chybu v článku

3

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru