Diablo II: Resurrected, Blizzard Entertainment, Autoři Crashe a Tony Hawka se stávají součástí Blizzardu

Autoři Crashe a Tony Hawka se stávají součástí Blizzardu

Tým Vicarious Visions přichází přímo od Activisionu. Má údajně pracovat na remaku Diabla II

Zdroj: Blizzard
25. 1. 2021

Společnost Activision Blizzard oznámila, že přesouvá studio Vicarious Visions pod přímou správu Blizzardu. Autoři Skylanders, Crashe Bandicoota nebo úspěšného remasteru prvního a druhého dílu série Tony Hawk’s Pro Skater tak po dlouhých šestnácti letech mění pole své působnosti a otevírá se jim možnost pracovat na portfoliu her od Blizzardu. Rozhodnutí provází i přesun bývalé ředitelky Vicarious Visions Jennifer Oneal do vedení Blizzardu, kde bude pracovat přímo pod prezidentem společnosti J. Allenem Brackem. Mluvčí Blizzardu nicméně odmítl komentovat, s čím přesně má přibližně 200členný tým Vicarious Visions pomáhat a pouze oznámil, že půjde o spolupráci dlouhodobého charakteru. Doplnil také, že novým ředitelem studia bude Simon Ebejer, který už dříve sloužil jako provozní ředitel.

Oslovený zástupce Blizzardu rozpracovaný projekt nekomentoval, potvrdil ale, že spolupráce mezi Blizzardem a vývojáři z Vicarious Visions skutečně už nějakou dobu probíhá.

U oficiálních informací ale celá situace nekončí – s odvoláním na své zdroje blízké všem zmiňovaným subjektům se k přesunu studia pod vedení Blizzardu vyjádřil novinář Bloombergu Jason Schreier, který přináší nepotvrzené detaily o budoucím zapojení Vicarious Visions. Nejprve vysvětluje, že Blizzard byl zvyklý pracovat na svých hrách interně, bez nutnosti pomoci partnerů třetích stran, to se však mělo změnit v průběhu minulého roku, kdy údajně oslovili právě zmiňované Vicarious Visions, aby jim pomohli s přípravou remaku Diabla II s podtitulem Resurrected. A i když oslovený zástupce Blizzardu rozpracovaný projekt žádným způsobem nekomentoval, potvrdil, že spolupráce mezi Blizzardem a vývojáři z Vicarious Visions skutečně už nějakou dobu probíhá.

Schreier dále uvádí, že důvodem zapojení úplně jiného studia do vývoje vlastní značky Blizzardu je neúspěch remasteru Warcraft III. Verzi s podtitulem Reforged měl na starosti interní Tým 1, jenže hra nebyla hráči ani kritikou kladně přijata a podle Bloombergu to měl být impuls k avizované změně. Nemělo jít však o chybu vývojářů, vzhledem k interním dokumentům, ke kterým měl mít Jason Schreier přístup: „Je zde uvedeno, že hra selhala kvůli špatnému plánování, problémům s komunikací a uspěchanému vydání, na které tlačil management.“ Ke změně pak mělo dojít 15. října minulého roku, kdy členové Týmu 1 obdrželi zprávu o reorganizaci celé divize, v rámci které měla být zaměstnancům nabídnuta jiná pozice uvnitř Blizzardu, případně umožněn odchod. V návaznosti na to pak mělo podle Schreiera přijít založení společnosti Frost Giant a DreamHaven bývalými vysoce postavenými zaměstnanci Blizzardu, kteří se neztotožňovali s novými nařízeními a posilováním vlivu Activisionu.

Co se týče domnělého remaku Diabla II, Bloomberg uvádí, že ihned po dokončení prací na remasteru Warcraftu se do něj měli pustit lidé z Týmu 1, aby byl následně vývoj přesunut k Týmu 3, který pracuje na Diablu IV. A právě třetí vývojářský subjekt Blizzardu má mít pod kontrolou Vicarious Visions, kteří mají rozpracovaný projekt dotáhnout do konce.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Další články
Nahoru