Assassin’s Creed Valhalla nebude největším dílem série

Vývojáři reagují na kritiku, hra je menší než Odyssey. Dnešní video bude jen krátkou ukázkou

Zdroj: Ubisoft
7. 5. 2020
Název hry: Assassin’s Creed Valhalla Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 10. 11. 2020 Platformy: , , , , , Žánr:

Ačkoliv vikinské zasazení Assassin’s Creed Valhalla už dopředu naznačuje, že by herní mapa nemusela být tak velká, jako tomu bylo v případě řeckého Odyssey, na potvrzení tohoto předpokladu až dosud nedošlo. Naopak, vývojáři v rozhovorech po odhalení hry mluvili o tom, že vedle části Anglie bude k dispozici i vybraný úsek Skandinávie – jmenovitě dnešního Norska – odkud Eivor se svoji družinou vyrazí na jih, ale bude se moci do domoviny kdykoliv v průběhu hry vrátit a prozkoumávat ji.

Creative Director Ashraf Ismail navíc dodal, že skandinávská část bude poměrně velká, bez ohledu na to, že se převážná část hry bude odehrávat v Anglii, konkrétně ve čtyřech královstvích – Northumbria, East Anglia, Mercia a Wessex. Slíbena byla navíc i některá velká města jako Londýn, Winchester nebo York (v té době nazývaný Jórvik), a tak nebylo úplně jisté, jestli vývojáři opravdu dali nohu z plynu a nechtěli se velikostí Valhally vyrovnat zmiňovanému Odyssey. Jak ovšem potvrdil šéf komunikace pro Blízký východ v odpovědi jednomu z fanoušků na Twitteru, Valhalla takové ambice nemá.

„Jen pro vaší informaci, není to ani nejdelší ani největší hra v historii této série. Zejména k tomuto bodu kritiky jsme přihlédli a zapracovali na tom,“ řekl Malek Teffaha. Narážel tím na skutečnost, že vedení Ubisoftu před časem otevřeně přiznalo nespokojenost s tím, jak dopadly hry The Division 2 a Ghost Recon Breakpoint a společnost měla následně projít blíže neuvedenými změnami stran pracovních postupů a hodnotami na žebříčku priorit. Na druhou stranu to ale neznamená, že by měl nový díl upustit od příklonu k RPG mechanismům a vrátit se k podobě dřívějších titulů. Přesto by podle dalších vyjádření v rozhovorech k uvedení Valhally mělo dojít na jisté odlehčení ve smyslu některých ukazatelů, jako jsou například číslem vyjádřené úrovně nepřátel.

Malek Teffaha pak v dalších tweetech mluvil i o videu, které má být součástí dnešní prezentace Inside Xbox. Ačkoliv se o ukázce mluví jako o „gameplay traileru“, Teffaha upozorňuje na to, že půjde spíše o první pohled a seznámení se hrou, nežli o plnohodnotnou ukázku z vybrané části. „Na odhalování a představování bude ještě času dost,“ odpověděl Teffaha konkrétně a společně s vyjádřením Ashrafa Ismaila se snaží mírnit očekávání. Na druhou stranu tak ale může vzniknout v rámci Inside Xbox prostor pro další zajímavá odhalení, u kterých budeme společně s vámi v živém vysílání s českým komentářem.

Nahlásit chybu v článku

1

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru
Tyto webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace o tom, jak tyto webové stránky používáte, jsou sdíleny se společností Google. Používáním těchto webových stránek souhlasíte s použitím souborů cookie.
Další informace Rozumím