Six Days in Fallujah, Victura, Akce Six Days in Fallujah zvětšuje tým a vyjde později

Akce Six Days in Fallujah zvětšuje tým a vyjde později

Autoři lákají na dynamické osvětlení a předvedli některé jeho možnosti na nových záběrech

Zdroj: Highwire Games
18. 11. 2021
Název: Six Days in Fallujah Vývojář: Vydavatel: Platformy: , , Žánr:

Docela často jste se nás v poslední době ptali, zda nemáme nějaké nové informace o kontroverzní válečné akci Six Days in Fallujah, která vzbudila velký poprask před lety, kdy měla vyjít poprvé, a znovu vyvolala pozdvižení i letos, když se oznámila nová verze. Opakovaně jsme museli říct, že nic nového nevíme. Až nyní autoři prolomili hradbu mlčení a ozvali se. Ale nemají pro vás zřejmě zprávy, na které jste čekali.

Víc peněz, víc lidí, víc času

Společnosti Victura a Highwire Games oznámily, že Six Days in Fallujah vyjde až koncem příštího roku. Původně to mělo být někdy letos, což se zdálo být dost ambiciózní. A obava, zda to mohou skutečně stihnout, se potvrdila. Na druhé straně ale firmy optimisticky dodávají, že tým, který na hře pracuje, má být skoro dvakrát větší.

Šéf společnosti Victura Peter Tamte prohlásil, že se ukázalo, že vytvořit tyto skutečné příběhy v nejvyšší kvalitě si žádá víc lidí, peněz i času. Zvětšení týmu má být podle něj jen jednou z mnoha věcí, které dělají, aby se ujistili, že titul přinese novou taktickou a emocionální hloubku do žánru válečných stříleček.

Zdroj: Highwire Games

Kromě toho autoři oznámili novinky na poli globálního dynamického osvětlení, které už podle nich není jen doménou nejvýkonnějších PC a next-gen konzolí. Six Days in Fallujah má prý přinést tuto technologii i na starší konzole a pomalejší počítače. Namísto fixních světel mají hratelnost výrazně ovlivnit proměnlivé věci, jako je pohyb slunce, mraky nebo třeba světlice. Hra světla a stínu, stejně jako denní doba mají hrát zásadní roli v tom, jak budeme prostředí vnímat a co a kdy uvidíme, tvrdí vývojáři. Na podrobnosti se můžete zaměřit v novém deníčku, který se této technologii věnuje. Anebo alespoň mrknout na obrázky a videa.

Autoři říkají, že hru vyvíjí s pomocí víc než stovky vojáků i civilistů a obou stranách. Six Days in Fallujah má míchat dokument se hrou a odvyprávět skutečné příběhy z roku 2004. Vývojáři chtějí, aby hráči pochopili, co obnáší boj ve městě pro všechny zúčastněné strany. Na vývoji se podílí někteří z původních autorů Halo a Destiny.

Více podrobností o Six Days in Fallujah najdete v našich starších článcích.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Další články
Nahoru