Activision odhaluje Call of Duty: Modern Warfare

Pravidla se změnila, vrací se kapitán Price a staré známé lokace. Hra vyjde 25. října

Název hry: Call of Duty: Modern Warfare Vývojář: Vydavatel: Datum vydání: 25. 10. 2019 Platformy: , , Žánr:

Úderem sedmé hodiny večer se objevil netrpělivě očekávaný trailer, který představil v akci nové Call of Duty. A jak se spekulovalo, hra skutečně nese podtitul Modern Warfare bez číslovky. Novinka dorazí na trh 25. října a na svědomí ji má podle očekávaní studio Infinity Ward, které stálo na počátku celé série.

Vše také nasvědčuje tomu, že opravdu půjde o jakousi obrodu větve Modern Warfare. Minulý týden se spekulovalo o takzvaném semi rebootu nebo soft rebootu se zaměřením na téma moderního terorismu a první záběry ze hry této teorii odpovídají. Zdá se, že nás čeká nový příběh v povědomých kulisách. Vypravíme se v něm do Evropy i na Blízký východ.

I když se hra podle autorů neodehrává ve stejném “vesmíru” jako dosavadní trilogie, těšit se můžeme na některé známé tváře, jakou je například kapitán Price. V příběhové kampani se máme postavit například nějaké ultranacionalistické skupině teroristů. Kromě singlu hra nabídne i multiplayer, ale podrobností se nám v tuto chvíli nedostává. Postup ze kampaně by se ale měl nějakým způsobem přenést a odrazit do hry pro více hráčů.

Autoři se podle svých slov nechali inspirovat moderními konflikty s nejasnými stranami i hranicemi. Hru pohání nový engine a míří na PC, PS4 a Xbox One. Původní Modern Warfare debutovalo před 12 lety. Call of Duty 4 vyšlo 5. listopadu 2007. Vylepšená verze nazvaná Call of Duty: Modern Warfare Remastered pak v listopadu 2016.

Radikálně vylepšený engine

S vydáním traileru se o slovo přihlásili techničtí odborníci z Digital Foundry a vydali dlouhý rozbor toho, co všechno se změnilo na herním enginu. Označují posun vpřed za velmi dramatický a naznačují, že to, co je ve videu vidět, je finální podoba hry, žádné nakašírované záběry. Video bylo údajně sestříháno ze záběrů, natočených na PlayStation 4 Pro a příznačné by pro ně měla být konzistence ve smyslu úrovně detailů. Ve hře bychom tedy neměli narazit na nic, na čem se po technické stránce šetřilo, a to až s pětinásobným navýšením počtu objektů.

Nahlásit chybu v článku

Napsat komentář

Mohlo by vás zajímat

Nahoru